De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **

 

 Bijnamen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Bijnamen Empty
BerichtOnderwerp: Bijnamen   Bijnamen Emptyvr jun 05, 2009 1:26 pm

Tijdens het hardlopen begon ik me weer eens te vervelen. Als ik dat doe ga ik altijd doelpunten van mezelf herhalen in mijn hoofd ( in de tijd dat ik bij Roda zat, en die drie die ik heb mogen scoren in dienst van de Posthoorn)
Toen ik daarmee klaar was ging ik voor een ieder van ons elftal bijnamen verzinnen.
Hierbij een lijstje met wat namen en uitleg.
Mocht iemand een beter idee hebben, schroomt u niet..

Ronald: Hoewel Ronald de jongste niet is staat hij wel zo in het veld.
Met zijn soms wonderbaarlijke reflexen doet hij vriend en vijand verassen.
Zijn manier van keepen doet me denken aan een kitten die met een bolletje wol aan het spelen is. Speels maar toch geconcentreerd. Daarom: De kat

Bas : Der Panzer.
Bas is vernoemd naar een Duitse tank uit de tweede wereldoorlog.
Dit vervoersmiddel had, net zoals Bas, zijn mindere en goede dagen. Der Panzer werd ingezet als verkenningsmiddel en had geen dik harnas en kon soms zonder reden vast komen te zitten in de modder. Toch heeft deze tank vele successen gekend, zoals Bas goede wedstrijden.

Richard : De witte motor.
Met zijn geweldig loopvermogen maakt het Richard niet uit of de wedstrijd 2 x45 duurt of 6 x 80. Richard loopt of zijn leven er vanaf hangt.
Storen bij de tegenstander maar af en toe zijn mannetje laat lopen is meer een schoonheidsfoutje wat gezien kan worden als het afslaan bij het optrekken..

Martijn: De waterval.
Martijn heeft vele overeenkomsten met water. Hij is als een ondoorwaadbare plaats in een verraderlijke rivier waar veel onderstroom staat waarop het eerste gezicht niks aan te zien is. Daarnaast staat zijn (te) vele praten voor een waterval aan woorden en staat de ‘’val’’ in waterval voor zijn sierlijke duiken.

Roy: De Arjen Robben van de Bokkeduinen.
Overduidelijke gelijkenis qua uiterlijk en speelwijze. Behoeft geen verdere uitleg.

Mark: Hoe kort ik kon zijn bij Roy, kan ik over Mark een boek vol schrijven.
Als Mark net zo goed kan voetballen als knap was speelde hij bij FC Barcelona.
Hij is een gevaar voor elke vrouw. Zijn kracht? Mark praat niet veel met vrouwen,
hij luistert naar ze. Daarom: Dokter Love

Sjoerd: De commando
Te vaak en veel geblesseerd dat we even moesten vrezen voor zijn verdere carrière.
Toch beschikt hij over een ijzersterk doorzettingsvermogen dat er in mijn ogen maar één bijnaam bij hem past.



Ari: De Boeddha.
Ari heeft een gouden persoonlijkheid. Hij zorgt ervoor er bier gehaald wordt en als iedereen nog halverwege zijn glas is, heeft hij al een nieuw rondje gehaald.
Daarnaast zie ik ook qua postuur vele gelijkenissen met deze stevige God.
Ook moet gezegd worden dat Ari beschikt over een goddelijk loopvermogen.

Paul: De stylist
Hij is als een kleurplaat. Paul zet de lijnen uit die door andere ingekleurd moet worden.
Toch is Paul een echte kunstenaar die zelf ook probeert te schilderen, en dat siert hem.

Marten: Abracadabra.
Marten is het niveau van de posthoorn allang ontgroeid. Qua capaciteit en trucjes zat ik meer te denken aan Ronaldo. Zijn bewegingen zijn onnavolgbaar. Een training waarbij men door de benen wordt gespeeld is meer regel dan uitzondering.

Dennis:
In mijn ogen is Dennis ontzettend gegroeid. Niet alleen naast maar ook in het veld.
Werken voor elkaar, minder zeuren en soms helpen verdedigen.
Toch blijft Dennis een kat om met handschoentjes aan te pakken dus vandaar:
De panter
Terug naar boven Ga naar beneden
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

Bijnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijnamen   Bijnamen Emptyvr jun 05, 2009 1:36 pm

Wat een heerlijk stukkie om te lezen zeg. Dus tijdens het hardlopen bedenk je ook nog eens een stukje proza. Wat een talent, wat een veelzijdigheid. En ik kan me erg goed vinden in de meeste bijnamen. Ga mijn hoofd even breken voor een naampie voor jou, aangezien je nooit een bijnaam voor jezelf mag verzinnen.

PS. Het eerste gedeelte van mijn bijnaam kan ik me goed in vinden, onzichtbaar en geruisloos gevaar verwijderen maar dat tweede gedeelte......... tja misschien heb je ergens wel gelijk. Dat maakt het oom zo sterk.

I'll be back
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

Bijnamen Empty
BerichtOnderwerp: ode aan hugo   Bijnamen Emptyvr jun 05, 2009 2:01 pm

Bijnaam voor Hugo: Het Elastiek
Als een elastiek zit ie vast aan zijn tegenstander. Is deze log, lomp, behendig of mega-snel..... hij zit altijd in de buurt. Net als je denkt dat het elastiek op knappen staat is ie juist op spanning en komt er een extra energie vrij waardoor ie toch in no-time weer de tegenstander achterhaalt.
Soms wordt ie zo ver uitgerekt dat ie plots losschiet en ineens een metertje of 70 verderop te vinden is in de buurt van het vijandig doel maar daarna is de rek er dan vaak wel uit en mist ie het doel. Tot op heden heeft nog niemand een manier gevonden om dit stukje elastiek te doen knappen. Misschien is uitdrogen een optie ?............... maar ja, wie geeft hem ook alweer rugdekking......... juist, 'de waterval'.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Mark

Mark


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 08-12-08

Bijnamen Empty
BerichtOnderwerp: bijnaan Hugo'o   Bijnamen Emptydi jun 09, 2009 2:27 pm

Voor Hugo'o zijn er meerder bijnamen maar ik hoop in een woord het juiste te kunnen beschrijven. Ik zie hem als de openbaring.

Onnavolgbaar aan de bal en sterk als een Leeuw. Altijd vechtend voor de bal en nooit te beroerd om een meter meer te lopen voor een van zijn medespelers die zijn man weer eens laat lopen. Nooit te betrappen om een mindere wedstijd en altijd de volle 100 procent. Een Openbaring om te zien de inzet, beleving en moed die iemand kan hebben tijdens het voetballen. Een voorbeeld voor allen en hopelijk dat we allemaal hem eens kunnen volgen. Ik weet een ding, mocht het alleen al zijn met de beleving dan zouden we er elke wedstrijd meer uit kunnen halen.

Huug, bedankt voor de heerlijke seizoenen waarin ik dit heb mogen beleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Bijnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijnamen   Bijnamen Emptywo jun 10, 2009 7:17 am

Nog een mooie voor Mark: Vanwege zijn inzet binnen en buiten het veld. Ondaks dat hij deze zware last naast zich heeft neergelegd is Mark toch een bepalende factor om naast Sjoerd genoeg man te regelen.
Daarnaast is mark een echte regelneef zodat we bijna elke zaterdag aan de bak kunnen, een waterzak hebben, de spelerspassen etc. Daarom ''de paradijsvogel''

Mark, bedankt dat je ook dit seizoen weer aan mijn zijde was. Als ik met jou het veld op kom staan we psycholgisch al met 1-0 voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Bijnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijnamen   Bijnamen Emptydo jun 18, 2009 10:32 am

De scherpe lezer is inderdaad opgevallen dat Mike in het lijstje ontbreekt.
Richard kwam met de volgende bijnaam:
De gloeilamp, veel energie en weinig rendement.

Rich, mijn complimenten voor deze vergelijking. Hoewel Mike bij hoog en laag beweerd bij psv gevoetbald te hebben ( al denk ik dat zijn psv staat voor Papendalse Sport Vereniging ) is het een fantastische metafoor.
Hulde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark

Mark


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 08-12-08

Bijnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijnamen   Bijnamen Emptyvr jun 19, 2009 8:20 am

en zoals altijd is Huug even scherp met veel beleving. De naam "openbaring" blijft je passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjoerd
Admin
Sjoerd


Aantal berichten : 412
Registratiedatum : 30-11-08
Leeftijd : 44
Woonplaats : Amersfoort

Bijnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijnamen   Bijnamen Emptyvr jun 19, 2009 9:29 pm

aangezien Hugo'o elke aanval moeiteloos afslaat. Doop ik huug nu officieel tot el mattador!!
Bij deze zijn dan ook alle inschrijvingen gesloten.

P.s ik kan niet wachten tot het uitje!!! Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vv-deposthoorn3.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Bijnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijnamen   Bijnamen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bijnamen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2008/2009 :: Discussies-
Ga naar: