Onderwerp: Re: de winnende was van Vincent! ma dec 08, 2008 7:48 am
Admin schreef:
Ik ga toch voor vinnie! 1 kans 1 goal en idioot van de wedstrijd win ik
Wat betreft de idioot van de wedstrijd ben ik het met je eens !!!! En met Vincent ook. Goeie goal.
Mark
Aantal berichten : 170 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: de winnende was van Vincent! ma dec 08, 2008 12:16 pm
Ik vond de scheids wederom weer zeer goed. Als speler zeg ik Paul, helaas niet succesvol in de afronding maar zeker de meeste ballen op het middenveld veroverd en de meeste meters gemaakt.
Onderwerp: Re: de winnende was van Vincent! ma dec 08, 2008 2:01 pm
Mark schreef:
Ik vond de scheids wederom weer zeer goed. Als speler zeg ik Paul, helaas niet succesvol in de afronding maar zeker de meeste ballen op het middenveld veroverd en de meeste meters gemaakt.
Maar misschien moeten we de verdediging niet vergeten; de nul gehouden is ook niet gek. Daardoor hebben we ook 3 punten gepakt. En tevens opbouwend was het niet slecht !!! Het is maar een tip.......
Hugo'o Admin
Aantal berichten : 477 Registratiedatum : 02-12-08 Woonplaats : Amersfoort
Onderwerp: Re: de winnende was van Vincent! di dec 09, 2008 9:05 am
martijndoornbos schreef:
Mark schreef:
Maar misschien moeten we de verdediging niet vergeten; de nul gehouden is ook niet gek. Daardoor hebben we ook 3 punten gepakt. En tevens opbouwend was het niet slecht !!! Het is maar een tip.......
Het was tegen de laatst en de nummer ene- laatst. Hoewel het een prestatie van formaat is roep ik je pas als man of the match uit als we zaterdag de 0 weten te houden. Wat we zullen het een stuk drukker krijgen..
Onderwerp: Re: de winnende was van Vincent! di dec 09, 2008 3:25 pm
Hugo schreef:
martijndoornbos schreef:
Mark schreef:
Het was tegen de laatst en de nummer ene- laatst. Hoewel het een prestatie van formaat is roep ik je pas als man of the match uit als we zaterdag de 0 weten te houden. Wat we zullen het een stuk drukker krijgen..
Je hebt gelijk, maar ik ga dan ook voor man of the match as zaterdag. En als we doorvoor de nul moeten houden dan moet dat maar !!! En een beetje drukker is wel lekker hoor, dat slappe gevoetbal van afgelopen weken is ook niks .... We gaan ervoor Hugo !!!