Heey mannen, het was weer met moeite maar weer 3 punten. Om iedereen maar even scherp te zetten voor zaterdag even de uitslag van ASV-AH (Ah is de tegenstander van aankomende zaterdag, voor degene die dat nog niet wisten) ASV-AH 1-6 !!!!!!!!!! Wat zeg je daarvan !!!!! Dus we zullen echt uit een ander vaatje moeten tappen !!!! Maar we staan nu wel 4 punten boven de nummer 3. En als we zaterdag kunnen winnen slaan we echt en leuk gat maar dat gaat niet gemakkelijk worden. Nog een uitslag Eemnes-Batavia 6-2
Aantal berichten : 477 Registratiedatum : 02-12-08 Woonplaats : Amersfoort
Onderwerp: Re: asv-ah di dec 09, 2008 9:03 am
ach, ze hebben er toch ook al 3 gelijk gespeeld en 2 verloren. Er zal dus ergens wel een zwakte zitten. In hun verslagen lees ik dat ze bij onbekende tegenstanders heel behouden van start gaan. Meteen er vol op dus... O ja, zaterdag wordt het max 2 graden na een nachtje met vorst. Als het al doorgaat weer de longsleeve en handschoentjes mee..
ach, ze hebben er toch ook al 3 gelijk gespeeld en 2 verloren. Er zal dus ergens wel een zwakte zitten. In hun verslagen lees ik dat ze bij onbekende tegenstanders heel behouden van start gaan. Meteen er vol op dus... O ja, zaterdag wordt het max 2 graden na een nachtje met vorst. Als het al doorgaat weer de longsleeve en handschoentjes mee..
That's the spirit !!!! GO FOR IT !!!!
Hugo'o Admin
Onderwerp: formulier do dec 18, 2008 11:49 am
heeft Marten wel het wedtrijdformulier meegnomen en ingeleverd van de wedstrijd tegen Ah? Zie nog niks op de knvb site, en het is toch al donderdagmiddag.. Stelletje ambtenaren in Zeist..
Mark
Aantal berichten : 170 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: asv-ah do dec 18, 2008 2:12 pm
ik heb het bij de posthoorn ingeleverd. Ga er vanuit dat ze het doorgestuurd hebben.
Hugo'o Admin
Onderwerp: Re: asv-ah do dec 18, 2008 2:24 pm
Mark schreef:
ik heb het bij de posthoorn ingeleverd. Ga er vanuit dat ze het doorgestuurd hebben.
Dank je. Ben iig al blij dat ze hebben ondertekend en dat we de uitslag zwart op wit hebben. Ik hou de knvb site in de gaten...
Mark
Aantal berichten : 170 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: asv-ah vr dec 19, 2008 8:34 am
Gisteren met Dick gesproken over het formulier. Ze zijn 5 punten vergeten in te vullen die ze verplicht zijn. De KNVB heeft denk ik nog wat werk om dit te verwerken en ze krijgen er ook een boete voor. Gelukkig klopt de uitslag wel en daar zijn we blij mee.
Bas
Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 09-12-08
Onderwerp: Re: asv-ah vr dec 19, 2008 5:32 pm
Ik heb de knvb even gebeld...liepen wat achter...maar binnenkort staat het erop...heb gelijk ook even gevraagd of de gele kaarten van de tegenstander zijn doorgegeven....