De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **

 

 wat gaan we doen.

Ga naar beneden 
+3
Sjoerd
Hugo'o
dennis
7 plaatsers
AuteurBericht
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptyma aug 09, 2010 12:29 pm

Hugo'o schreef:
Hey Tinus,

Goed te lezen dat je weer terug bent! heb je het lekker gehad?

Ja was zeker lekker, we zaten te twijfelen of we wel zouden gaan maar ben blij dat we er toch voor gegaan zijn. Lekker even naar Belgische strand, een aanrader.
En vandaag wordt mijn huis in de steigers gezet !!! verbouwing gaat beginnen !!!
Maar op zaterdag gaat er niet geklust worden, en de dinsdagen en donderdagen ook niet, want dan ga ik met mijn grootste voetbalvrienden op stap. Heerlijk.
Hoe was het afgelopen donderdag? Lekker gelopen of viel het tegen?
grtz Me
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptyzo aug 08, 2010 3:19 pm

Hey Tinus,

Goed te lezen dat je weer terug bent! heb je het lekker gehad?
Terug naar boven Ga naar beneden
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptyzo aug 08, 2010 11:52 am

Sjoerd schreef:
Nou dat klinkt veel belovend , ik ben erbij !

Hey mannen, terug van vakantie !!! Dus weer lekker trainen.

Ik heb wel eens ge-waterskied (wat een lekker hollands woord zeg) en dat is erg goed te doen, je kan het vrij snel en is daardoor al gauw leuk. maar dan wel achter een boot, iet zo een stomme baan.

grtz Martijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Sjoerd
Admin
Sjoerd


Aantal berichten : 412
Registratiedatum : 30-11-08
Leeftijd : 44
Woonplaats : Amersfoort

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptyma aug 02, 2010 7:32 pm

Nou dat klinkt veel belovend , ik ben erbij !
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vv-deposthoorn3.actieforum.com
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptyma aug 02, 2010 6:32 am

Zeker een ex van je die er werkt Wink
Ik ben voor! Alles met water en een beetje actie ben ik wel voor te porren. Wara het is maakt me niet zo veel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
pystolenpaultje




Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 06-01-09

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptyma aug 02, 2010 6:14 am

ik denk dat wakeboarden niet echt iets is tenzij iedereen er ervaring in heeft. ik heb het een paar keer gedaan, maar in het begin was het erg moeilijk en lig je meer dan de helft van de tijd in het water of te wachten tot je aan de beurt bent. Zeker met een grote groep, kan dat lang duren. Dan lijkt mij dutch water dreams (www.dutchwaterdreams.nl) leuker en makkelijker. Daar kun je binnen flowboarden (soort van wakeboarden) en bodyboarden en buiten raften en nog meer.
Dat flow en bodyboarden is met een grote groep leuk,, want ze hebben meerdere banen, je kan met meerdere tegelijk op een baan, je wisselt sneller af en het is makkelijker dan wakeboarden. Het raften kun je ook met meerdere in een boot...
ik ken iemand waar ik korting mee kan regelen, dus laat maar weten of het dit wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptyvr jul 30, 2010 10:19 am

Top! Heb nog nooit gewakebord maar lijkt me heel leuk.
Goed idee van die truien Mart. Je bent net tefal, die denkt ook aan alles.
Moeten we nog wachten op Bas?? Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjoerd
Admin
Sjoerd


Aantal berichten : 412
Registratiedatum : 30-11-08
Leeftijd : 44
Woonplaats : Amersfoort

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptyvr jul 30, 2010 10:13 am

Bunny-hop schreef:
denk dat je op je blote voeten nog de sterren van de hemel speelt. maar ik heb al 2 seizoen nikes en daar is niks mis mee.

Als we nou voor bas de onderste 20cm van de trui af knippen dan kun je die bij mike er aan zetten.


En voor het teamuitje: Ik werk naast een watersportcentrum. wakeboarden iets voor ons?

Ik heb gehoord dat martin bij center parcs werkt , Kan Mart mooi een etentje regelen voor na het wakeboarden ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vv-deposthoorn3.actieforum.com
Bunny-hop




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 09-12-08

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptyvr jul 30, 2010 9:59 am

denk dat je op je blote voeten nog de sterren van de hemel speelt. maar ik heb al 2 seizoen nikes en daar is niks mis mee.

Als we nou voor bas de onderste 20cm van de trui af knippen dan kun je die bij mike er aan zetten.


En voor het teamuitje: Ik werk naast een watersportcentrum. wakeboarden iets voor ons?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptydo jul 29, 2010 11:06 am

dennis schreef:
heb je al nieuwe schoenen gehaald hugy,ben zelf nog aan het kijken weet niet welke ik moet nemen.
Nee, nog niet. Ga vanavond even naar de Perry. Neem igg geen adidas want die zitten zo smal.
Heeft er iemand goede en/of minder goede ervaringen met een merk?
Terug naar boven Ga naar beneden
dennis

dennis


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 12-12-08

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptydo jul 29, 2010 10:32 am

heb je al nieuwe schoenen gehaald hugy,ben zelf nog aan het kijken weet niet welke ik moet nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptydo jul 29, 2010 10:21 am

Wat is iedereen stil ineens.. Sleep Gebrek aan inspiratie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptywo jul 28, 2010 7:52 am

Sjoerd schreef:
Ik heb bas trouwens al een tijd niet meer gezien of gehoord , denk dat ie met de noorderzon is vertrokken Wink
Heb ook geen idee waar die uithangt maar dat geld ook voor onze anti-forum bezoekers Mike en Arie..
Hoewel ik Bas wel een mail heb gestuurd ivm met die trui maar niks vernomen.. Hij is zeker teleurgesteld dat we geen S hebben en Mike is boos dat we geen xxxl hebben...
Terug naar boven Ga naar beneden
dennis

dennis


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 12-12-08

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptydi jul 27, 2010 11:43 pm

ja lekker samen met jou vindt je toch wel in het donker Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Vaantje

Vaantje


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 30-09-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Hillegom

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptydi jul 27, 2010 9:42 pm

dennis schreef:
ik had toen wat mooie dingen verzonnen, maar bas zou ze waar maken ,das nooit gebeurd. Sleep

Darkroom zeker Dennis? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Vaantje

Vaantje


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 30-09-09
Leeftijd : 47
Woonplaats : Hillegom

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptydi jul 27, 2010 9:41 pm

Teamuitje??? mag ik ook mee? Kan ik weer eens van die gezellige sfeer meeproeven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjoerd
Admin
Sjoerd


Aantal berichten : 412
Registratiedatum : 30-11-08
Leeftijd : 44
Woonplaats : Amersfoort

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptydi jul 27, 2010 3:43 pm

Ik heb bas trouwens al een tijd niet meer gezien of gehoord , denk dat ie met de noorderzon is vertrokken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vv-deposthoorn3.actieforum.com
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptydi jul 27, 2010 11:20 am

Kon me al niet voorstellen dat het aan jou zou liggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
dennis

dennis


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 12-12-08

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptydi jul 27, 2010 9:59 am

ik had toen wat mooie dingen verzonnen, maar bas zou ze waar maken ,das nooit gebeurd. Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptyma jul 26, 2010 2:49 pm

Dat zou jij toch verzinnen met Bas samen?
Voor het pokeren maakt het mij niet uit. Ik voel dat ik nog steeds in dezelde bloedvorm verkeer Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dennis

dennis


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 12-12-08

wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Emptyma jul 26, 2010 2:25 pm

ik ben wel erg benieuwd wat we nu gaan doen met het team als teamuitje,iemand al een idee. lol!



en rich wat is de poker datum [bye the way]deze keer wil ik er gewoon weer bij zijn namelijk,hoorde dat paul en hugo het weer aardig goed hadden gedaan de laatste keer.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





wat gaan we doen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat gaan we doen.   wat gaan we doen. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
wat gaan we doen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2010/2011 :: Gastenboek-
Ga naar: