Onderwerp: Re: Hulp gezocht ma jan 26, 2009 6:10 pm
Hugo'o schreef:
Mocht niemand anders zich aanbieden, wil ik het wel doen hoor Sjoerd.. Zal proberen geen misbruik te maken van de rechten..
Done huug! gaat meer om het up to date houden van de uitslagen en standen etc!
Magic Mike
Aantal berichten : 43 Registratiedatum : 30-12-08
Onderwerp: Opzeggen ma jan 26, 2009 8:24 pm
Hugo en andere forum leden.....ik heb gekeken of ik mijn lidmaatschap van dit forum op zou kunnen zeggen maar dat is helaas op dit forum niet mogelijk. Ik zal jullie dan ook noodgedwongen blijven informeren met PSV geneuzel. Iedereen heeft recht op zijn afwijking....en de mijne is blijkbaar die mooie, warme, gezellige topclub. Hugo, veel succes als assistent web manager en tot gauw....
Hugo'o Admin
Aantal berichten : 477 Registratiedatum : 02-12-08 Woonplaats : Amersfoort
Onderwerp: Re: Hulp gezocht di jan 27, 2009 9:29 am
Magic Mike schreef:
Hugo en andere forum leden.....ik heb gekeken of ik mijn lidmaatschap van dit forum op zou kunnen zeggen maar dat is helaas op dit forum niet mogelijk. Ik zal jullie dan ook noodgedwongen blijven informeren met PSV geneuzel. Iedereen heeft recht op zijn afwijking....en de mijne is blijkbaar die mooie, warme, gezellige topclub. Hugo, veel succes als assistent web manager en tot gauw....
Dank je wel Mike, ik zal proberen het neutrale karakter in stand te houden.. Wat betreft opzeggen is dit inderdaad niet mogelijk. We zijn net de Hells Angels....eens lid, altijd lid..