De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!

IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Bas

Bas

Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 09-12-08

Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike Empty
BerichtOnderwerp: Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike   Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike Emptydo feb 26, 2009 2:07 pm

Mannen,

Komende zaterdag ben ik er niet bij, onze ploeggenoot Mike gaat verhuizen en daar ga ik hem bij helpen.

Succes zaterdag!

Groet,

Bas
Terug naar boven Ga naar beneden
vinnie1983

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 10-12-08

BerichtOnderwerp: voorlopig geen voetbal voor mijn   Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike Emptyma maa 02, 2009 9:38 am

Bas schreef:
Mannen,

Komende zaterdag ben ik er niet bij, onze ploeggenoot Mike gaat verhuizen en daar ga ik hem bij helpen.

Succes zaterdag!

Groet,

Bas
Jongens hier ff de mededeling dat ik niet meer kom voetballen i.v.m prive dingen ik hoop in de toekomst wel weer te kunnen ballen en dat het weer wat beter gaat met me vind het zelf heel jammer maar vind dat ik het moet doen spreek jullie heus nog wel en maak er wat van groetjes vincent Smile
martijndoornbos

martijndoornbos

Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 46

BerichtOnderwerp: Re: Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike   Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike Emptyma maa 02, 2009 10:36 am

vinnie1983 schreef:
Bas schreef:
Mannen,

Succes zaterdag!

Groet,

Bas
Jongens hier ff de mededeling dat ik niet meer kom voetballen i.v.m prive dingen ik hoop in de toekomst wel weer te kunnen ballen en dat het weer wat beter gaat met me vind het zelf heel jammer maar vind dat ik het moet doen spreek jullie heus nog wel en maak er wat van groetjes vincent Smile
Vind het erg jammer Vincent. Hoop dat je alles weer een beetje op order krijgt maar goed dat je het meld. Anders houden we steeds rekening met je aanwezigheid.
Wens je sterkte en we hoop dat je zo nu en dan wel even komt kijken.
O JA, IK DENK NIET DAT IEMAND HET ERG VIND ALS IK JE BIJ DEZE UITNODIG OP HET KAMPIOENSFEEST !!! Dan ben je welkom.
http://nu.nl
vinnie1983

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 10-12-08

BerichtOnderwerp: Re: Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike   Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike Emptyvr maa 06, 2009 3:51 pm

martijndoornbos schreef:
vinnie1983 schreef:
Bas schreef:
Mannen,

Succes zaterdag!

Groet,

Bas
Vind het erg jammer Vincent. Hoop dat je alles weer een beetje op order krijgt maar goed dat je het meld. Anders houden we steeds rekening met je aanwezigheid.
Wens je sterkte en we hoop dat je zo nu en dan wel even komt kijken.
O JA, IK DENK NIET DAT IEMAND HET ERG VIND ALS IK JE BIJ DEZE UITNODIG OP HET KAMPIOENSFEEST !!! Dan ben je welkom.
dat zal ikm heel toppie vinden thanx
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike   Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike Empty

Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe zeg ik af ?
» Als we zaterdag verliezen staat jullie volgende week dit te wachten!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2008/2009 :: Afzeggen-
Ga naar: