Onderwerp: Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike do feb 26, 2009 2:07 pm
Mannen,
Komende zaterdag ben ik er niet bij, onze ploeggenoot Mike gaat verhuizen en daar ga ik hem bij helpen.
Succes zaterdag!
Groet,
Bas
vinnie1983
Aantal berichten : 21 Registratiedatum : 10-12-08
Onderwerp: voorlopig geen voetbal voor mijn ma maa 02, 2009 9:38 am
Bas schreef:
Mannen,
Komende zaterdag ben ik er niet bij, onze ploeggenoot Mike gaat verhuizen en daar ga ik hem bij helpen.
Succes zaterdag!
Groet,
Bas
Jongens hier ff de mededeling dat ik niet meer kom voetballen i.v.m prive dingen ik hoop in de toekomst wel weer te kunnen ballen en dat het weer wat beter gaat met me vind het zelf heel jammer maar vind dat ik het moet doen spreek jullie heus nog wel en maak er wat van groetjes vincent
Onderwerp: Re: Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike ma maa 02, 2009 10:36 am
vinnie1983 schreef:
Bas schreef:
Mannen,
Succes zaterdag!
Groet,
Bas
Jongens hier ff de mededeling dat ik niet meer kom voetballen i.v.m prive dingen ik hoop in de toekomst wel weer te kunnen ballen en dat het weer wat beter gaat met me vind het zelf heel jammer maar vind dat ik het moet doen spreek jullie heus nog wel en maak er wat van groetjes vincent
Vind het erg jammer Vincent. Hoop dat je alles weer een beetje op order krijgt maar goed dat je het meld. Anders houden we steeds rekening met je aanwezigheid. Wens je sterkte en we hoop dat je zo nu en dan wel even komt kijken. O JA, IK DENK NIET DAT IEMAND HET ERG VIND ALS IK JE BIJ DEZE UITNODIG OP HET KAMPIOENSFEEST !!! Dan ben je welkom.
vinnie1983
Aantal berichten : 21 Registratiedatum : 10-12-08
Onderwerp: Re: Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike vr maa 06, 2009 3:51 pm
martijndoornbos schreef:
vinnie1983 schreef:
Bas schreef:
Mannen,
Succes zaterdag!
Groet,
Bas
Vind het erg jammer Vincent. Hoop dat je alles weer een beetje op order krijgt maar goed dat je het meld. Anders houden we steeds rekening met je aanwezigheid. Wens je sterkte en we hoop dat je zo nu en dan wel even komt kijken. O JA, IK DENK NIET DAT IEMAND HET ERG VIND ALS IK JE BIJ DEZE UITNODIG OP HET KAMPIOENSFEEST !!! Dan ben je welkom.
dat zal ikm heel toppie vinden thanx
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike