martijndoornbos
Aantal berichten : 400 Registratiedatum : 02-12-08 Leeftijd : 46 Woonplaats : Amersfoort
| Onderwerp: Training 2 april ma maa 30, 2009 9:27 am | |
| Heren ik ben er niet donderdag, Pa is jarig.
tot zaterdag, vind het hoog tijd worden dat we dan maar eens de 10de overwinning gaan boeken !!!! Daar wachten we al even op. | |
|
Hugo'o Admin
Aantal berichten : 477 Registratiedatum : 02-12-08 Woonplaats : Amersfoort
| Onderwerp: Re: Training 2 april ma maa 30, 2009 10:15 am | |
| - martijndoornbos schreef:
- Heren ik ben er niet donderdag, Pa is jarig.
tot zaterdag, vind het hoog tijd worden dat we dan maar eens de 10de overwinning gaan boeken !!!! Daar wachten we al even op. Dank je voor je vlotte afmelding.. het wordt wel 16 graden dus misschien dat er meer dan 5 mensen komen trainen! Bij deze wil ik me alvast afmelden voor zaterdag 11 april, heb een vrijgezellen feest. Ben iig mooi op tijd... | |
|
Mark
Aantal berichten : 170 Registratiedatum : 08-12-08
| Onderwerp: Re: Training 2 april ma maa 30, 2009 1:49 pm | |
| Heerlijk, kan niet wachten om donderdag weer lekker bezweet over het veld te mogen dartelen.
Het mooie van 11 april is het paasweekend. Zijn we al vrij dus mis je geen wedstrijd. | |
|
Hugo'o Admin
Aantal berichten : 477 Registratiedatum : 02-12-08 Woonplaats : Amersfoort
| Onderwerp: Re: Training 2 april ma maa 30, 2009 2:17 pm | |
| - Mark schreef:
- Heerlijk, kan niet wachten om donderdag weer lekker bezweet over het veld te mogen dartelen.
Het mooie van 11 april is het paasweekend. Zijn we al vrij dus mis je geen wedstrijd. Hulde Mark, jij maakt de voor wij wat moeilijke maandag ( toch de eerste dag van de week met zomertijd erbij ) een stuk dragelijker. | |
|
richard
Aantal berichten : 130 Registratiedatum : 01-12-08 Leeftijd : 48 Woonplaats : Hooglanderveen
| Onderwerp: Re: Training 2 april di maa 31, 2009 7:20 pm | |
| ben er ook niet bij zaterdag mijn enkel laat dit nog niet toe. | |
|
martijndoornbos
Aantal berichten : 400 Registratiedatum : 02-12-08 Leeftijd : 46 Woonplaats : Amersfoort
| Onderwerp: Re: Training 2 april wo apr 01, 2009 10:33 am | |
| - richard schreef:
- ben er ook niet bij zaterdag mijn enkel laat dit nog niet toe.
Balen Rich, gelukkig heb je dan NOG een week om te revalideren, de 11de geen wedstrijd. | |
|
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Training 2 april | |
| |
|