De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **

 

 NVC Uit

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

NVC Uit Empty
BerichtOnderwerp: NVC Uit   NVC Uit Emptyma mei 04, 2009 2:56 pm

NVC uit, altijd lastig. Niet zozeer door de laatste plaats die onze tegenstander inneemt maar door onze meest gevreesde tegenstander ; de onderschatting.
Vooraf werd weer eens duidelijk gemaakt dat we fel erop moesten gaan en de bal het spel moesten laten maken. Hierbij werden we bijgestaan door enkele 3 tal hulptroepen van een ''ander'' team.
Hoewel we bij elke thuiswedstrijd verwend worden door een prachtig vlak veld, was het bij het spelen op dit veld een ware verschrikking. Toch begonnen we zowaar aan wat we hadden afgesproken. Fel op de man, geen ruimte aan de tegenstander en druk zetten.
Waar we de ene kans na de andere creëerden was het toch NVC die na een counter en dankzij een polletje op het veld op de 1-0 kwam.
Het vervolg was te vergelijken met een Moldavië- Nederland. De tegenstander groef zich in en ramde elke bal naar voren. Waar NVC beschikte over twee spitsen waar Sonja Bakker wel raad mee zou weten, was het voor onze snelle verdediging geen gevaar.
Gelukkig werd er voor rust orde op zaken gesteld. Door ons niet gek te laten maken, de bal ook een breed te spelen in plaats van altijd naar voren, kwamen we al gauw op de 1-1, 1-2 en uiteindelijk 1-3. In de rust werd nog eens besproken om niet met z'n allen naar voren te gaan maar gewoon door te gaan waar we gebleven waren.
Bij onze tegenstander was van voetbal al helemaal geen sprake zodat het meer op een trainingspartij begon te lijken dan een echte wedstrijd.
Waar we na 10 minuten in de tweede helft al onze in de rust gemaakte afspraken begonnen te schenden speelde we op een gegeven moment met 3 verdedigers en 7 ( lees : zeven ) aanvallers. Dit resulteerde voornamelijk dat mensen graag zelf wilde scoren en ze elkaar voorin voornamelijk in de weg liepen. Ondanks deze drukte wisten we toch nog twee maal te kunnen scoren zodat het eindigde op 1-5.
Uitbraken van de tegenstander was niet noemenswaardig te noemen dat het voornamelijk eenrichtingsverkeer was.
Toch ben ik blij dat we goed gevoetbald hebben, lekker gecombineerd en wederom niet gemopperd.
Als man of the match wil ik graag Danny Dragt/Dracht uitroepen. Bood zich altijd aan, zette druk naar voren en wist te scoren.
Ik ben benieuwd of hij meerdere stemmen aan zich weet te binden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark

Mark


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 08-12-08

NVC Uit Empty
BerichtOnderwerp: Re: NVC Uit   NVC Uit Emptydi mei 05, 2009 11:53 am

wat een heerlijk verslag weer. Als ik zo talent had dan ging ik voetbalstripboeken schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

NVC Uit Empty
BerichtOnderwerp: Re: NVC Uit   NVC Uit Emptydi mei 05, 2009 12:51 pm

Mark schreef:
wat een heerlijk verslag weer. Als ik zo talent had dan ging ik voetbalstripboeken schrijven.

Kan jij dan een beetje tekenen? bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark

Mark


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 08-12-08

NVC Uit Empty
BerichtOnderwerp: Re: NVC Uit   NVC Uit Emptydi mei 05, 2009 2:48 pm

Nee helemaal niet maar heb wel een levendige fantasie : lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





NVC Uit Empty
BerichtOnderwerp: Re: NVC Uit   NVC Uit Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
NVC Uit
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2008/2009 :: Wedstrijdverslagen-
Ga naar: