De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 Posthoorn 3- Huizen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
richard

richard


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 47
Woonplaats : Hooglanderveen

Posthoorn 3- Huizen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn 3- Huizen   Posthoorn 3- Huizen Emptyma nov 01, 2010 6:19 pm

Heren,

Het feit dat Ronald gekozen word tot man of the match (hoe goed hij ook was )
betekend een ding dat de rest niet goed genoeg was.

Mijn voorstel zou zijn om te kijken wat jij kan doen om ervoor te zorgen dat jezelf beter gaan voetbalen
ipv wat wij denken wat anderen beter moeten doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn 3- Huizen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn 3- Huizen   Posthoorn 3- Huizen Emptyma nov 01, 2010 9:50 am

Goed en reeel verslag huug !!!
Mijn stem gaat naar Ronald, met 3 of 4 zeer goede en belangrijke reddingen heeft ie punten gepakt voor ons. Ben blij dat ie boven de rest vd verdedigig uit steeg. Bedankt Ron.
Ik hoop dat het verdedigende aspect volgende week zeer veel beter zal gaan. Ik baal er erg van dat we zoveel kansen hebben wegggeven. Al waren ze erg snel en goed voorin bij Huizen, ze hadden nooit zoveel kansen mogen krijgen.

gr Martijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Heining

Heining


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 11-09-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn 3- Huizen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn 3- Huizen   Posthoorn 3- Huizen Emptyzo okt 31, 2010 8:27 pm

Bedankt voor de notitie van mijn voorzet, klein lichtpuntje in een verder matig optreden. Had ik mij dinsdag ook maar niet moeten verslapen voor de training van half 9 s'avonds Rolling Eyes .
Als we nou voor volgende week ons alleen met de tegenstander bezig houden moet het helemaal goed komen.

Ik heb overigens voor het hele team oordoppen besteld voor het verbale geweld van "Herrie" Peeters. Razz

Als ik de Man of the Match moet benoemen kom ik niet direct op iemand die echt uitblonk deze wedstrijd.
Daarom stem ik op Billy Turf van Huizen 8.

Tot dinsdag (ik zet de wekker),

El Parmesano
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.newyorkpizza.nl
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn 3- Huizen Empty
BerichtOnderwerp: Posthoorn 3- Huizen   Posthoorn 3- Huizen Emptyzo okt 31, 2010 8:06 pm

Nadat uit de vorige twee wedstrijden 4 punten warden verzameld was het de taak om deze stijgende lijn voort te zetten. Het oude niveau is nog lang niet bereikt, al is de weg naar boven duidelijk ingeslagen. Dat de moed en vertrouwen weer terug is, is dat ook op het trainingsveld duidelijk zichtbaar. Met 13 mensen was het zelf druk te noemen en was dit aantal nog nooit eerder bereikt. Een makkelijkere keuze voor trainer/coach en webmaster Sjoerd om 11 mensen de wei in te sturen om de confrontatie aan te gaan met de groen gele formatie uit Huizen.

De wedstrijd begon als een sprookje. Na 20 minuten voetbal stond er een overtuigende 3-0 op het scorebord. Met veel druk naar voren en mooie combinatie waren het Mike, Berry en Richard ( de giraf) die scoorde. Huizen kwam er weinig aan te pas en het was De Posthoorn die het spel bepaalde.
Waar menig een al dacht dat de wedstrijd al gespeeld zou zijn, kwam bedrogen uit.
Posthoorn ging een tandje lager spelen en liet Huizen meer in het spel komen. Zeker met hun snelle spitsen werd het een intensief middagje voor de verdediging van de Posthoorn.
Wel waren er twee dode spelmomenten voor nodig om de wedstrijd weer een wedstrijd te laten worden. Martijn haalde de tegenstander neer in de 16 wat resulteerde in een penalty en vervolgens werd uit een corner de marge verkleind naar nog maar 1 doelpunt. Het laatste kwartier van de eerste helft kon de wedstrijd nog alle kanten op. Waar De Posthoorn op zoek ging naar de vorm van het eerste kwartier was het Huizen die op zoek ging naar de gelijkmaker. Het zou er niet altijd even vriendelijk aan toe gaan en de wedstrijd werd af en toe wat grimmig. Huizen was nog dicht bij een gelijke ruststand maar de bal met de hand aannemen in de 16 mag ook in Amersfoort niet zodat Posthoorn met een 3-2 voorsprong aan de thee ging.


De tweede helft was nauwelijks 5 minuten oud en het bleek wel welk team beter uit de kleedkamer was gekomen. Na een mooie combinatie van de thuisspelende ploeg was het Heining die de bal op rechts voorgaf en er vervolgens mooi werd afgerond. Toch was de wedstrijd wederom nog lang niet gespeeld. Naar mate de wedstrijd voorderde verliep het bij de Posthoorn allemaal wat moeilijker in de omschakeling. De druk van Huizen nam toe en de druk op de verdediging te groot. Het vervolg laat zich raden, 4-3 en vervolgens 4-4. Huizen had zelfs de kans om de winst veilig te stellen maar de zeer goed keepende Ronald heeft menig keer ons gered. Waar Huizen de bal er niet in wist te krijgen was het Berry die dat wel lukte. Die jongen kan je gerust voor een boodschap eropuit sturen en hij liet dan ook de 5-4 noteren. De laatste fase kwamen we met hangen en wurgen door en sloten we een wedstrijd die zo mooi begon toch wat teleurgesteld af.

Mijn stem voor ''Parel van de Posthoorn'' gaat naar onze keeper Ronald die een voortreffelijke wedstrijd heeft gekeept.

Gr Hugo’o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Posthoorn 3- Huizen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn 3- Huizen   Posthoorn 3- Huizen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Posthoorn 3- Huizen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» posthoorn - huizen
» Posthoorn 3 - NVC 3 29-11-08
» Posthoorn - NVC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2010/2011 :: Wedstrijdverslagen-
Ga naar: