De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 nieuwe vraag 06-01

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

nieuwe vraag 06-01 Empty
BerichtOnderwerp: nieuwe vraag 06-01   nieuwe vraag 06-01 Emptydi jan 06, 2009 7:29 am

Zoals te doen gebruikelijk weer een nieuwe vraag na het goed beantwoorden van de vorige:

welke speler werd uitgeroepen tot beste speler van het WK en eindigde voor de nummers 2 en 3; Lothar Matthäus en Diego Maradona ?

succes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

nieuwe vraag 06-01 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe vraag 06-01   nieuwe vraag 06-01 Emptydi jan 06, 2009 8:18 am

martijndoornbos schreef:
Zoals te doen gebruikelijk weer een nieuwe vraag na het goed beantwoorden van de vorige:

welke speler werd uitgeroepen tot beste speler van het WK en eindigde voor de nummers 2 en 3; Lothar Matthäus en Diego Maradona ?

succes.

Is het express zo moeilijk gemaakt dat je niet vermeld welk wk het is? Ik denk het wk in 1990 ( Italie)
met als beste speler Toto Schilagi ( of hoe je dat ook schrijven mag)
Terug naar boven Ga naar beneden
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

nieuwe vraag 06-01 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe vraag 06-01   nieuwe vraag 06-01 Emptydi jan 06, 2009 8:22 am

Hugo'o schreef:
martijndoornbos schreef:
Zoals te doen gebruikelijk weer een nieuwe vraag na het goed beantwoorden van de vorige:

welke speler werd uitgeroepen tot beste speler van het WK en eindigde voor de nummers 2 en 3; Lothar Matthäus en Diego Maradona ?

succes.

Is het express zo moeilijk gemaakt dat je niet vermeld welk wk het is? Ik denk het wk in 1990 ( Italie)
met als beste speler Toto Schilagi ( of hoe je dat ook schrijven mag)

SNIK, sNIK. Ik ben zo trots op je ....... Als ik idd 1990 erbij zou zetten dan is het 1 keer googlen en klaar is kees. Maar het is zelfs zo nog erg makkelijk voor je !!, ik kan niet wachten op devolgende vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

nieuwe vraag 06-01 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe vraag 06-01   nieuwe vraag 06-01 Emptydi jan 06, 2009 10:11 am

martijndoornbos schreef:
Hugo'o schreef:
martijndoornbos schreef:
Zoals te doen gebruikelijk weer een nieuwe vraag na het goed beantwoorden van de vorige:

welke speler werd uitgeroepen tot beste speler van het WK en eindigde voor de nummers 2 en 3; Lothar Matthäus en Diego Maradona ?

succes.

Is het express zo moeilijk gemaakt dat je niet vermeld welk wk het is? Ik denk het wk in 1990 ( Italie)
met als beste speler Toto Schilagi ( of hoe je dat ook schrijven mag)

SNIK, sNIK. Ik ben zo trots op je ....... Als ik idd 1990 erbij zou zetten dan is het 1 keer googlen en klaar is kees. Maar het is zelfs zo nog erg makkelijk voor je !!, ik kan niet wachten op devolgende vraag.

En dat zonder Googelen! Stom toevallig dat ik het drie weken geleden ergens heb gelezen. Het is natuurlijk de kunst om vragen te verzinnen die niet te googelen zijn. dus bij deze weer een poging.
Om de Olympische spelen van 1912 won Nederland een bronzen medaille. tegen wie wonnen we en wat was de uitslag?
Terug naar boven Ga naar beneden
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

nieuwe vraag 06-01 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe vraag 06-01   nieuwe vraag 06-01 Emptydi jan 06, 2009 2:03 pm

ik moet toch echt toegeven dat ik dit moet googlen, ik kan me die wedstrijd nl niet meer zo helder herinneren:
Finland, 9-0 !!!!!

klopt ie ???
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

nieuwe vraag 06-01 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe vraag 06-01   nieuwe vraag 06-01 Emptydi jan 06, 2009 2:20 pm

Was er zelf ook niet bij, maar het klopt als een bus. Stond in de vi van deze week..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nieuwe vraag 06-01 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe vraag 06-01   nieuwe vraag 06-01 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nieuwe vraag 06-01
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [b]Nieuwe vraag nieuwe kansen[/b]
» nieuwe vraag 27-01
» nieuwe vraag

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2008/2009 :: Discussies-
Ga naar: