Onderwerp: moeilijke vraag.... ma jan 19, 2009 8:02 pm
Beste (sne)l(h)eden van dit forum........een nieuwe vraag: welke wereldspits is gedurende zijn loopbaan maar liefst 13* clubtopscoorder geweest bij één en dezelfde club? Graag naam en club! Succes...Mike
Magic Mike
Aantal berichten : 43 Registratiedatum : 30-12-08
Onderwerp: ik was toch traag ma jan 19, 2009 8:44 pm
staat mijn vraag al 41 minuten op het forum en nog geen enkele reply.....wie is nou snel....?
Onderwerp: Re: moeilijke vraag.... di jan 20, 2009 12:06 pm
Ik denk dat we het dichter bij huis moeten zoeken, is het Willy van der Kuylen, Mike??? topscorer aller tijden, ik dacht 16 of 17 seizoenen bij PSV gespeeld ??? (het feit dat het een psv-er is maakt de kans ook groter dat het antwoord klopt )
kusjes
Mark
Aantal berichten : 170 Registratiedatum : 08-12-08
Onderwerp: Re: moeilijke vraag.... di jan 20, 2009 1:43 pm
zeer goed tijn, ik kwam bij dezelfde persoon uit.
zijn niet echt moeilijke vragen. Het heeft altijd met PSV te maken en historie.
Misschien een leuke vraag voor Mike. Welke plaats eindigd PSV dit jaar:-) Hoe lang mag de trainer nog blijven?
Onderwerp: Re: moeilijke vraag.... di jan 20, 2009 1:54 pm
Mark schreef:
zeer goed tijn, ik kwam bij dezelfde persoon uit.
zijn niet echt moeilijke vragen. Het heeft altijd met PSV te maken en historie.
Misschien een leuke vraag voor Mike. Welke plaats eindigd PSV dit jaar:-) Hoe lang mag de trainer nog blijven?
HAHAHAHAHAHA. Welke plaats PSV eindigd?? dan mag ie er wel 3 of 4 plaatsen naast zitten. En hoelang de trainer nog blijft: wil je het antwoord in minuten of uren ???
Magic Mike
Aantal berichten : 43 Registratiedatum : 30-12-08
Onderwerp: goed hoor di jan 20, 2009 8:20 pm
Hoi MArc,
inderdaad een goed antwoord. Skiete Willy! Je mag een nieuwe vraag verzinnen. Het spijt me dat ik alleen over psv kan vragen (volgens het forum althans...) maar waar het hart van vol is....!
Onderwerp: Re: moeilijke vraag.... di jan 20, 2009 8:45 pm
Magic Mike schreef:
Hoi MArc,
inderdaad een goed antwoord. Skiete Willy! Je mag een nieuwe vraag verzinnen. Het spijt me dat ik alleen over psv kan vragen (volgens het forum althans...) maar waar het hart van vol is....!
Gr, Magic
Hoi Mike, ik was het..... Martijn, niet Mark. Geeft niks hoor, ik zet morgenvroeg er een nieuwe vraag neer.
kusjes
Hugo'o Admin
Aantal berichten : 477 Registratiedatum : 02-12-08 Woonplaats : Amersfoort
Onderwerp: Re: moeilijke vraag.... wo jan 21, 2009 8:29 am
martijndoornbos schreef:
Magic Mike schreef:
Hoi MArc,
Gr, Magic
Hoi Mike, ik was het..... Martijn, niet Mark. Geeft niks hoor, ik zet morgenvroeg er een nieuwe vraag neer.