De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 eemdijk uit, altijd lastig

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

eemdijk uit, altijd lastig Empty
BerichtOnderwerp: eemdijk uit, altijd lastig   eemdijk uit, altijd lastig Emptyzo maa 22, 2009 7:57 am

Op deze eerste mooie lentedag van het jaar stond de uitwedstrijd tegen Eemdijk op het programma. De nummers 2 tegen de nummer 3. Een heuse Ajax-Twente of Chelsea- Liverpool, maar dan met iets minder toeschouwers.
Met veel moeite was er weer een compleet elftal op de been gebracht maar waar wij op papier een selectie hebben van een man of 15 zijn die de laatste weken moeilijk te bereiken. De Posthoorn begon matig aan dit duel, waarin de eerste fase van de wedstrijd door beide partijen werd afgetast was het toch Eemdijk die meer duels won en wat feller aan deze wedstrijd begon. Tot echte kansen leiden dit echter niet. Waar een kwartier voor rust een bal moeilijk werd weggewerkt kwam deze voor de voeten van de tegenstander. Het schot werd nog knap gered door onze heldhaftige keeper maar helaas werd de rebound uit een moeilijke hoek gescoord zodat we toch tegen de 1-0 achterstand keken. De rest van de eerste helft golfde het spel heen en weer maar waar Eemdijk nogal wat kansen kreeg bleven die aan Posthoorn zijde uit. In de tweede helft begonnen we wat feller aan de duels met meer druk naar voren. Helaas had Eemdijk wel een 5 tal wisselspelers zodat wij conditioneel nogal op de proef werden gesteld. Eemdijk kon moeilijk omgaan met de druk ( donder en bliksem! ) waardoor er en wat chaotish beeld onstond. De invallers van Eemdijk wisten niet meer wie er gedekt moest worden bij de Posthoorn en vice versa. Toch was het de Posthoorn die beter kon omgaan met deze onoverzichtenlijke situatie dat Dennis tot twee keert toe de paal raakte. Nadat we de druk steeds meer opvoerden en een soort alles of niks gingen spelen kwam er nog een mooie kans voor Martijn in de vorm van een vrije trap. Randje 16 dus ideeal voor onze laatste man. Fantastich ingeschoten maar een dito redding uit de kruising voorkwam de o zo verdiende gelijkmaker. Het was in de tweede helft namelijk alleen de Posthoorn die kansen creerden. het mocht niet baten en het bleef bij de 1-0. Mijn complimenen voor de scheids. Na de verschrikkingen die we dit seizoen hebben meegemaakt was dit een hele verademing. Jammer dat zijn grens het nodig vond om alles op buitenspel te vlaggen maar al met al toch een lekkere pot gespeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

eemdijk uit, altijd lastig Empty
BerichtOnderwerp: Re: eemdijk uit, altijd lastig   eemdijk uit, altijd lastig Emptyma maa 23, 2009 9:02 am

Lekker verslaggie Hugo'o !!
En bedankt dat je niet vermeldde dat hun doelpunt via mijn dijbeen erin ging, dat hoeft niet iedereen te weten. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Mark

Mark


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 08-12-08

eemdijk uit, altijd lastig Empty
BerichtOnderwerp: Re: eemdijk uit, altijd lastig   eemdijk uit, altijd lastig Emptydi maa 24, 2009 12:59 pm

wat heerlijk om dit zo te mogen lezen. Ondanks ik er niet bij was kreeg ik na het lezen van dit het gevoel of ik het zelf mee gemaakt had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

eemdijk uit, altijd lastig Empty
BerichtOnderwerp: Re: eemdijk uit, altijd lastig   eemdijk uit, altijd lastig Emptydi maa 24, 2009 2:36 pm

Mark schreef:
wat heerlijk om dit zo te mogen lezen. Ondanks ik er niet bij was kreeg ik na het lezen van dit het gevoel of ik het zelf mee gemaakt had.

Dank je Mark, dat schept mij voldoening om het aanstaande verslag van SDO weer met de juiste woordkeuze samen te vatten. Jij snapt wat begrijpend lezen is!
Je was een heel gemis, maar die conclusie zal je aan de hand van de uitslag ook zelf wel getrokken
hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
richard

richard


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 47
Woonplaats : Hooglanderveen

eemdijk uit, altijd lastig Empty
BerichtOnderwerp: Re: eemdijk uit, altijd lastig   eemdijk uit, altijd lastig Emptydi maa 24, 2009 5:36 pm

SDO moet ik ook voorbij laten gaan!
enkel is nog steeds dik! en hardlopen is nog niet mogelijk.
maar als ik het zo hoor had ik afgelopen zaterdag makkelijk naast Dennis in de spits kunnen staan.

Richard
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

eemdijk uit, altijd lastig Empty
BerichtOnderwerp: Re: eemdijk uit, altijd lastig   eemdijk uit, altijd lastig Emptywo maa 25, 2009 11:39 am

richard schreef:
SDO moet ik ook voorbij laten gaan!
enkel is nog steeds dik! en hardlopen is nog niet mogelijk.
maar als ik het zo hoor had ik afgelopen zaterdag makkelijk naast Dennis in de spits kunnen staan.

Richard

Spijtig om te hore lange maar als ik zo naar buiten kijk zou het wel eens afgelast kunnen worden.
Anders kan je altijd nog fluiten, want weet niet of Luigi kan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjoerd
Admin
Sjoerd


Aantal berichten : 412
Registratiedatum : 30-11-08
Leeftijd : 44
Woonplaats : Amersfoort

eemdijk uit, altijd lastig Empty
BerichtOnderwerp: Re: eemdijk uit, altijd lastig   eemdijk uit, altijd lastig Emptydo maa 26, 2009 6:59 pm

richard schreef:
SDO moet ik ook voorbij laten gaan!
enkel is nog steeds dik! en hardlopen is nog niet mogelijk.
maar als ik het zo hoor had ik afgelopen zaterdag makkelijk naast Dennis in de spits kunnen staan.

Richard

Als je al 1 duel had gewonnen was je rendament al hoger geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vv-deposthoorn3.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





eemdijk uit, altijd lastig Empty
BerichtOnderwerp: Re: eemdijk uit, altijd lastig   eemdijk uit, altijd lastig Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
eemdijk uit, altijd lastig
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eemdijk uit
» Eemdijk uit
» Toernooi Eemdijk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2008/2009 :: Wedstrijdverslagen-
Ga naar: