De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!

IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

Eemdijk uit

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hugo'o
Admin
Hugo'o

Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08

Eemdijk uit Empty
010909
BerichtEemdijk uit

Het seizoen gaat weer beginnen!
De kaarten zijn geschud, nieuwe ronden en nieuwe kansen.
Na de vele uithoeken waar we vorig jaar door de KNVB zijn heengestuurd, ziet de verdeling er voor dit seizoen een stuk beter uit.

Op de transfermarkt heeft de posthoorn 3 zich rustig gehouden. Na een afwezigheid ( lees: sabbatical ) keert Vincent weer terug op het oude nest en is er definitief afscheid genomen van Robin en Jacob. Dat is een beetje hetzelfde als Ajax afscheid neemt van Sno en Ogararu. Geen gemis dus. Zoals Sjoerd al schreef op het forum hebben we net voor het sluiten van de deadline Gillian weten te strikken die transfervrij overkomt.
In grote lijnen blijft het elftal dus bestaan in zijn huidige vorm. ‘’Never change a winning team’’ zeg maar. Aan 1 van de 2 hebben we al voldaan, nu het winnen nog. Gelukkig hebben we al een aantal trainingen achter de rug die (eindelijk) semi professioneel geleidt worden door Sjoerd.
Hierbij dient gezegd te worden dat de opkomst het vermelden waard is en dat er mensen komen, die op het trainingsveld al jaren niet meer gesignaleerd waren. We hopen dus dat dit zijn vruchten gaat afwerpen.

Het seizoen begint met een drietal bekerwedstrijden. De kuip gaan we niet halen (ik had niet eens mee willen doen daar, maar dat is een principe kwestie) maar dan weten we wel waar we staan. Na de afgelaste wedstrijd van afgelopen zaterdag moesten we op dinsdagavond aantreden tegen de groene formatie in en tegen Eemdijk. Gelukkig kon iedereen op tijd zijn en kon de aftrap om 19.00 beginnen.
De omstandigheden liegen er niet om. Genoeg mensen, een mooi veld en een grettige tegenstander.We hadden zelfs wissels!

We begonnen fel aan de wedstrijd. Hoewel niet iedereen conditioneel op het zelfde niveau zit waren we toch gretig. Er werd goed gecombineerd en opgebouwd. Balletje breed, balletje diep, balletje terug en druk zetten. Het was de Posthoorn die de lakens uitdeelde en dat is wel eens anders geweest in Eemdijk. Natuurlijk is het niet allemaal hozanna. De omschakeling verliep wel eens moeizaam, te veel ruimte voor de tegenstander en soms een slappe passing. Gelukkig kon Eemdijk geen vuist maken, hanteerde te vaak de lange bal zodat gevaar uibleef.
Tot mijn vreugd zag ik een enthousiast Posthoorn. Hoewel dit betiteld werd als een oefenwedstrijd zag ik strijd en passie op het veld. De wil om te winnen en de bal niet aan de tegenstander te gunnen. Hoewel het niet allemaal even soepel ging heb ik echt even zitten genieten.Als de strijd en wil er maar is, dan komt de rest van zelf. Helaas niet in de eerste helft..
Na een aantal goede kansen van onder andere Sjoerd (kopbal) en Dennis die voorlangs schoot gingen we toch met een 0-0 de rust in.

De tweede helft is meer van hetzelfde. Posthoorn die druk bleef zetten en Eemdijk die onder andere gevaarlijk werd via hun aanvoerder en hopen op een counter. Hoewel er minder kansen waren dan de eerste helft kwam Dennis wederom goed op zetten en deze keer werd het beloond. Na een mooie slalom een schot op het goal die de keeper niet goed klem had. In de rebound stond daar, als een goede spits betaamt, Mike om deze binnen te tikken.
Deze goal viel ongeveer in de 75 minuut en gezien de kansen die geen van twee partijen creerden ( het was meer een slag om het middeveld) dacht ik zeker dat we met een 0-1 het veld af zouden stappen.
Echter gooide Eemdijk roet in het eten. Na een snelle uitbraak over de rechterkant werd deze hoog voorgegeven en was het Bas, onze eigen verdediger, die de bal met een sliding achter Ronald wist te krijgen. Hoewel Bas een van zijn betere wedstrijden stond te spellen, was dit even een domper. Eemdijk zette meer druk en ging voor de winst. Dit resulteerde in meer ruimte achterin waar goed gebruik van werd gemaakt. Goed opkomende middenvelders en verdedigers zorgen voor een man meer situatie. Dat dit af en toe voor extra gevaar achterin zorgde laat ik voor het gemak even achterwege.
Deze druk zorge er bijna voor dat nieuwkomer Gillian zichzelf onsterfelijk kon maken. Echter schampte zijn afstandschot de bovenkant van de lat.
Na wat speldenprikjes over en weer was het Heining die de bal op rechts kreeg aangespeeld,hij kwam opgestormd, gaf de bal strak voor, zo'n 8 meter voor het goal en schoot Dennis 3 minuten voor tijd de verdiende 1-2 binnen.
De laatste minuten werden professioneel uitgespeeld en de winst was een feit.

Als man of the match wil ik graag Bas uitroepen. afgezien van zijn eigen doelpunt vind ik dat Bas ijzersterk gespeeld. Gezien zijn positieve ontwikkeling ten opzichte van vorig seizoen en in combinatie met zijn trouwe opkomst op de training gaat mijn inziens de titel naar hem.( ja, Martijn, verdedigers kunnen wel motm worden!) Lang zal hij er niet van kunnen genieten want zaterdag staat VVZA op het programma.Of weet hij de titel twee keer op rij te verdienen?

Heren, tot dan.
Gr Hugo'o
Terug naar boven Ga naar beneden
Deel dit bericht op: reddit

Eemdijk uit :: Commentaren

martijndoornbos
Re: Eemdijk uit
Bericht wo sep 02, 2009 9:26 am van martijndoornbos
Tja, ik weet nu wat moet doen om motm te worden..... In eigen doel schieten. Tja, dan maar geen motm hoor.
Toch een bijzondere beslissing, om de eigen doelpuntenmaker uit te roepen (en ja, je hoort een tikkie jaloezie).

groetjes en veel succes as zaterdag, ik ben er niet bij. Volgende week dinsdag zal ik weer er alles aan doen om motm te worden.
Hugo'o
Bericht wo sep 02, 2009 9:35 am van Hugo'o
Beste Martijn, dit is mijn mening. Een motm is een democratische beslissing. Jammer dat je commentaar heb op mijn mening maar zelf niet iemand aandraagd.
Bericht wo sep 02, 2009 11:11 am van leonardo
Huug,

weer heerlijk genoten van je verslag. Ik kreeg weer kriebels in mijn buik tijdens het lezen van dit verslag. Misschien je C.V. sturen naar de VI. Ik zie een plek voor je weg gelegd.

Het belangrijkste is dat we met z'n allen weer een heerlijke wedstrijd gespeeld hebben. Ik vond Vincent en Dennis ook zeer goed. Er waren nog wel meer voetballers die toch behoorlijk aan het ballen waren. De eer van motm is dit keer dan voor Bas weg gelegd maar ik zal er alles aan doen om deze titel binnenkort te mogen bemachtigen.
richard
Bericht wo sep 02, 2009 3:23 pm van richard
Hi Huug,

Top verslag,
Martijn jou motm komt nogwel! Je speelde trouwens zeer goed op een klein incidentje met de scheids na!
Je moet maar zo zien wellicht licht de lat bij jouw iets hoger. Iedereen was lekker positief! en er werd goed gebald wellicht iets meer coachen en minder klagen bij een foute bal maar proberen hem zo snel mogelijk weer in bezit te nemen.

Zaterdag wederom een nieuwe kans!
Sjoerd
Bericht wo sep 02, 2009 5:01 pm van Sjoerd
Puik verslag huug!

analyse:
De wedstrijd was wel ok. eerste helft was wel slecht vond ik ondanks dat we 4 goede mogelijkheden afdwongen.
We waren te gehaast en we waren super traag in de omschakeling. Hierdoor moesten we steeds achter de tegenstander aan en verpeelde we veel energie.
Gelukkig hebben we in de rust de puntjes op de i kunnen zetten.
Na de rust zag je ook gelijk het resultaat. Meest opvallend was dat we heel snel schakelde , en zij het hierdoor echt niet meer wisten. We kwamen terecht op 1-0 waarna de concentratie iets verslapte. Dan zie je weer gelijk het resultaat van je man steeds 5 meter geven. Eemdijk tikte wel goed als we dat toelieten. Oftewel we liepen weer achter de bal aan. 10 minuten van onrust en door ongelukkige omstandigheden staat het 1-1. zij konden gelukkig voor ons toch geen vuist maken en komen we goed weg , door in de laatste minuut de winnende te scoren.

Al met al een geslaagde eerste wedstrijd. Omdat we altijd naar voorruitgang moeten streven moet het zaterdag weer beter.

Bij deze ook eemdijk bedankt voor een sportieve wedstrijd!

Tot zaterdag boys!
royco
energie
Bericht wo sep 02, 2009 5:46 pm van royco
allemaal heel leuk al dat gelul over de wedstrijd bewaar die energie maar voor zaterdag
martijndoornbos
Bericht wo sep 02, 2009 8:58 pm van martijndoornbos
Hugo'o schreef:
Beste Martijn, dit is mijn mening. Een motm is een democratische beslissing. Jammer dat je commentaar heb op mijn mening maar zelf niet iemand aandraagd.

Je hebt een punt. Was niet zo rot bedoeld. Very Happy Bas speelde een goede wedstrijd, eerijk is eerlijk. Ik snap heel goed waar jou stem vandaan komt. Zelf wil ik Vincent naar voren schuiven, knap na een sabbatical om op zo een manier je rentree te maken. Alsof ie niet weg geweest is en de hele zomer heeft door getraind, respect.
martijndoornbos
Bericht wo sep 02, 2009 9:00 pm van martijndoornbos
Trouwens, het was wel weer heerlijk om te lezen, jouw verslag !!!
Toppie en succes zaterdag, ik ben er dinsdag weer.
martijndoornbos
Bericht wo sep 02, 2009 9:09 pm van martijndoornbos
richard schreef:
Hi Huug,

Top verslag,
Martijn jou motm komt nogwel! Je speelde trouwens zeer goed op een klein incidentje met de scheids na!
Je moet maar zo zien wellicht licht de lat bij jouw iets hoger. Iedereen was lekker positief! en er werd goed gebald wellicht iets meer coachen en minder klagen bij een foute bal maar proberen hem zo snel mogelijk weer in bezit te nemen.

Zaterdag wederom een nieuwe kans!

Hey rich,

Heel even een korte reactie; Heb inderdaad 2 maal op de scheids gereageerd, das duidelijk, das 2 keer te veel.
Maar ik kan niet meer coachen dan ik nu al doe. Was na de wedstrijd schor! Ik krijg inderdaad steeds te horen dat ik niet genoeg coach maar heb het gevoel dat mensen me niet horen ofzo, ik praat zowat 90 minuten lang. Misschien lul ik wel teveel en luistert niemand meer Wink Wink Wink WE hebben het er nog wel over om hier verbetering in aan te brengen, moet kunnen!!!
Maar goed, voor een eerste wedstrijd hebben we een goede partij afgeleverd. Genoeg verbeterpunten nog maar een mooie start.
Bas
Bericht do sep 10, 2009 2:48 pm van Bas
Prachtig verslag Hugo!

Moet wel eerlijk zeggen dat ik ook een hele goede speler naast me in het centrum had spelen...zonder hem had ik absoluut geen man van de wedstrijd kunnen worden...mijn dank gaat dan ook vooral uit naar onze laatste man Wink

Zaterdag ga ik nog een poging wagen.

Tot zaterdag!
Hugo'o
Bericht di sep 15, 2009 12:52 pm van Hugo'o
Hoi Bas,

Zou jij je avatar weer willen wijzigen? Aangezien de titel nu in handen ligt van Dennis en zo verwarring te voorkomen? Ere wie ere toekomt tenslotte.

Bij voorbaat dank!

met vriendelijke groet,
Hugo'o/administrator.
Bericht  van Gesponsorde inhoud

Eemdijk uit

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Eemdijk- posthoorn 3
» Posthoorn 3- Eemdijk 8