De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 man of the match NVC

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Mark

Mark


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 08-12-08

man of the match NVC Empty
BerichtOnderwerp: man of the match NVC   man of the match NVC Emptydi mei 05, 2009 11:52 am

Het is weer een lastig verhaal en wil kijken wat jullie er van vinden.

Ik vond Danny zeker zeer goed voetballen en zeker de eerste helft was uitmuntend. De tweede helft vond ik hem wat te veel naar voren spelen waardoor de opbouw niet meer ging zoals afgesproken. Maar speelde zeker een zeer goede wedstrijd.

Ik vond over de hele wedstrijd gezien Paul ( Tessa. red. )het beste spelen. Hij hield zich als enige aan de afspraak en speelde een hele goede wedstrijd. (ook gaf hij mij als enige twee kansen) en was ik weer blij dat ik met mijn vriendje Paul ( Tessa. red. ) op het middenveld mocht schitteren. Was weer lang geleden!

Roy, vond ik niet heel opvallend maar zeker wel gevaarlijk. Hield zijn man en hield zich ook aan de afspraak om het veld breed te houden en niet te diep te gaan spelen. Kwam redelijk wat gevaar uit!

De verdediging in totaal!! Het enige doelpunt wat er viel kwam dat ik in de lueren werd gelegd en daardoor de jongen de mazzelbal langs Ronald kon krijgen. Verder hebben ze kans gehad en was de opbouw (indien mogelijk) goed verzorgt.

succes met de keuze
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

man of the match NVC Empty
BerichtOnderwerp: Re: man of the match NVC   man of the match NVC Emptydi mei 05, 2009 12:47 pm

Mark schreef:
Het is weer een lastig verhaal en wil kijken wat jullie er van vinden.

Ik vond Danny zeker zeer goed voetballen en zeker de eerste helft was uitmuntend. De tweede helft vond ik hem wat te veel naar voren spelen waardoor de opbouw niet meer ging zoals afgesproken. Maar speelde zeker een zeer goede wedstrijd.

Ik vond over de hele wedstrijd gezien Paul het beste spelen. Hij hield zich als enige aan de afspraak en speelde een hele goede wedstrijd. (ook gaf hij mij als enige twee kansen) en was ik weer blij dat ik met mijn vriendje Paul op het middenveld mocht schitteren. Was weer lang geleden!

Roy, vond ik niet heel opvallend maar zeker wel gevaarlijk. Hield zijn man en hield zich ook aan de afspraak om het veld breed te houden en niet te diep te gaan spelen. Kwam redelijk wat gevaar uit!

De verdediging in totaal!! Het enige doelpunt wat er viel kwam dat ik in de lueren werd gelegd en daardoor de jongen de mazzelbal langs Ronald kon krijgen. Verder hebben ze kans gehad en was de opbouw (indien mogelijk) goed verzorgt.

succes met de keuze

Lieve Mark,

Wil jij Paul voortaan refererend aan deze wedstrijd Tessa noemen? Hij heeft deze titel niet voor niks verdient..
Daarnaast ben ik blij met jouw objectieve mening maar kan ik niet herleiden wie nou je stem krijgt??
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark

Mark


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 08-12-08

man of the match NVC Empty
BerichtOnderwerp: Re: man of the match NVC   man of the match NVC Emptydi mei 05, 2009 2:45 pm

ik ook niet. Ik twijfel nog een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

man of the match NVC Empty
BerichtOnderwerp: Re: man of the match NVC   man of the match NVC Emptywo mei 06, 2009 12:46 pm

Mark schreef:
ik ook niet. Ik twijfel nog een beetje.

Weet je het al?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjoerd
Admin
Sjoerd


Aantal berichten : 412
Registratiedatum : 30-11-08
Leeftijd : 44
Woonplaats : Amersfoort

man of the match NVC Empty
BerichtOnderwerp: Re: man of the match NVC   man of the match NVC Emptywo mei 06, 2009 6:48 pm

Voor de eerste keer dit seizoen hebben we eens echt als een collectief gespeeld. Ik zeg het is een teamprestatie!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vv-deposthoorn3.actieforum.com
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

man of the match NVC Empty
BerichtOnderwerp: Re: man of the match NVC   man of the match NVC Emptydo mei 07, 2009 6:44 am

..::Sj[oe]rd::.. schreef:
Voor de eerste keer dit seizoen hebben we eens echt als een collectief gespeeld. Ik zeg het is een teamprestatie!

Ik heb het niet onder stoelen of banken geschoven dat ik erg graag een keer dit seizoen als MOTM bekroond zou willen worden, en als 'de complete verdediging' dit zou worden dan zie ik dit ook als en mooie onderscheiding. Dus Mark, bedankt dat je dit mee hebt genomen in je keuzes. Maar ik ben het toch het meest eens met Sjoerd. De verdediging stond goed (wat wil je als de GVR in de spits staat), ook opbouwend aardig. Het middenveld heeft, zeker de 1ste helft, goed meeverdedigd maar heeft zich vooral aanvallend erg laten gelden door flitsend combinatiespel. En de aanval heeft 5 doelpunten gemaakt, daar kan je niet over klagen. Dus mijn stem gaat uit naar het collectief, geen uitblinker te noemen en geen zwakere te noemen.......

Na gisteren zou ik als Clown van de week Chelsea willen benoemen.... waarom dat spreekt voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Gesponsorde inhoud





man of the match NVC Empty
BerichtOnderwerp: Re: man of the match NVC   man of the match NVC Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
man of the match NVC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» posthoorn - nieuwland
» man of the match Waterwijk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2008/2009 :: Man of the match-
Ga naar: