De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 man of the match Waterwijk

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mark

Mark


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 08-12-08

man of the match Waterwijk Empty
BerichtOnderwerp: man of the match Waterwijk   man of the match Waterwijk Emptyma apr 27, 2009 2:32 pm

Lastig,

Martijn vond ik goed voetballen maar klein foutje
Paul was de man van het middenveld maar een op een tegen de keeper niet afgerond.

Ik zou zeggen Barry van Beek!
Terug naar boven Ga naar beneden
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

man of the match Waterwijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: man of the match Waterwijk   man of the match Waterwijk Emptyma apr 27, 2009 2:40 pm

Mark schreef:
Lastig,

Martijn vond ik goed voetballen maar klein foutje
Paul was de man van het middenveld maar een op een tegen de keeper niet afgerond.

Ik zou zeggen Barry van Beek!

Maar Berry liet de man helemaal vrij op het moment dat ik het foutje maakte.... zou ik dus niet voor gaan.
En ook Ronald niet, die had dat schotje gewoon klemvast moeten hebben......
De spitsen ook niet, die hebben teveel kansen gemist.....
HHHmmmmm lastig hoor. Marten??
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

man of the match Waterwijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: man of the match Waterwijk   man of the match Waterwijk Emptyma apr 27, 2009 6:29 pm

martijndoornbos schreef:
Mark schreef:
Lastig,

Martijn vond ik goed voetballen maar klein foutje
Paul was de man van het middenveld maar een op een tegen de keeper niet afgerond.

Ik zou zeggen Barry van Beek!

Maar Berry liet de man helemaal vrij op het moment dat ik het foutje maakte.... zou ik dus niet voor gaan.
En ook Ronald niet, die had dat schotje gewoon klemvast moeten hebben......
De spitsen ook niet, die hebben teveel kansen gemist.....
HHHmmmmm lastig hoor. Marten??

Mijn stem gaat ook uit naar Marten. Zijn ongenaakbare bewegingen doen mijn denken aan C.Ronaldo. Een plaag voor elke tegenstander. Hoewel hij niet het meest constante spel had vind ik toch dat hij recht heeft op de titel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark

Mark


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 08-12-08

man of the match Waterwijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: man of the match Waterwijk   man of the match Waterwijk Emptywo apr 29, 2009 10:05 am

Eerlijk gezegd vond ik Paul beter alleen de kansen werden niet benut. Marten had een zeer matige tegenstander en had er meer uit kunnen halen.

Aangezien Huug het beter kan aanschouwn (mag altijd naar die heerlijke billen en onnavolgbare bewegingen kijken) mag hij het zeggen. Mijn stem gaat uit naar Barry. De rust aan de bal, altijd vrij staan en opbouwend zeer goed. We hadden meer rust in ons spel wat weer ten goede kwam voor het aan spelen van het middenveld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

man of the match Waterwijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: man of the match Waterwijk   man of the match Waterwijk Emptywo apr 29, 2009 10:50 am

Mark schreef:
Eerlijk gezegd vond ik Paul beter alleen de kansen werden niet benut. Marten had een zeer matige tegenstander en had er meer uit kunnen halen.

Aangezien Huug het beter kan aanschouwn (mag altijd naar die heerlijke billen en onnavolgbare bewegingen kijken) mag hij het zeggen. Mijn stem gaat uit naar Barry. De rust aan de bal, altijd vrij staan en opbouwend zeer goed. We hadden meer rust in ons spel wat weer ten goede kwam voor het aan spelen van het middenveld.

Beste Mark, Ik voel me gevleid dat ik het mag zeggen maar het blijft een democratische beslissing. De meeste stemmen gelden. Ik kan me geheel voorstellen dat je stem naar Barry gaat en ik kan me hierin geheel vinden.
Hij zal het zelf niet lezen maar die wisselbeker gaat naar Barry!
Maarre Paul, deed die mee dan? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

man of the match Waterwijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: man of the match Waterwijk   man of the match Waterwijk Emptywo apr 29, 2009 11:51 am

Hugo'o schreef:
Mark schreef:
Eerlijk gezegd vond ik Paul beter alleen de kansen werden niet benut. Marten had een zeer matige tegenstander en had er meer uit kunnen halen.

Aangezien Huug het beter kan aanschouwn (mag altijd naar die heerlijke billen en onnavolgbare bewegingen kijken) mag hij het zeggen. Mijn stem gaat uit naar Barry. De rust aan de bal, altijd vrij staan en opbouwend zeer goed. We hadden meer rust in ons spel wat weer ten goede kwam voor het aan spelen van het middenveld.

Beste Mark, Ik voel me gevleid dat ik het mag zeggen maar het blijft een democratische beslissing. De meeste stemmen gelden. Ik kan me geheel voorstellen dat je stem naar Barry gaat en ik kan me hierin geheel vinden.
Hij zal het zelf niet lezen maar die wisselbeker gaat naar Barry!
Maarre Paul, deed die mee dan? Wink

Je hebt gelijk, het blijft een democratische beslissing maar ik ben het persoonlijk niet eens met Berry. Misschien komt dat omdat ik vanuit mijn positie beter zie dat ie zijn man meerdere keren liet lopen. Weleenswaar maakte hij dit vaak goed maar het was een aantal malen meer mazzel dan dat ie alles onder controle had. Aanvallend/opbouwend kan ik me er helemaal in vinden maar verdedigend niet.

Hou ik het toch bij Marten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Gesponsorde inhoud





man of the match Waterwijk Empty
BerichtOnderwerp: Re: man of the match Waterwijk   man of the match Waterwijk Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
man of the match Waterwijk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waterwijk thuis
» man of the match NVC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2008/2009 :: Man of the match-
Ga naar: