De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 AH'78- POSTHOORN

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

AH'78- POSTHOORN Empty
BerichtOnderwerp: AH'78- POSTHOORN   AH'78- POSTHOORN Emptyza dec 13, 2008 4:48 pm

Vandaag, 13 december stond de loodzware wedstrijd tegen AH uit Huizen op het programma.
Onder winterse, bijna Siberische kou werd deze wedstrijd op een naar mijn mening te hard veld afgewerkt.
Dit verslag is uit mijn oogpunt geschreven. Daar ik verdediger ben heb ik helaas niet op de hoogte wat er precies in de punt van de aanval heeft afgespeeld.
Mocht ik ergens naast zitten, hoor ik dit uiteraard graag.
We begonnen behoudend aan de wedstrijd en keken een beetje de kat uit de boom. We moesten wennen aan het veld en wisten nog niet wat we van de tegenstander moesten verwachten. Na wat speldenprikjes van Ah en een enkele uitbraak van onze kant gingen we zonder veel noemenswaardige feiten aan de thee. Waar we een beter voetballende ploeg hadden verwacht speelden we goed en hielden we achterin goed onze man. Mede door goed coachen en als collectief optreden. In de rust besloten we ook gewoon ons spelletje te blijven spelen. De kansen zouden vanzelf wel komen.
Hoewel we ook in de tweede helft onder behoorlijke druk stonden, kwam van een mooie pass van Dennis, die Paul voor de keeper vrijzette op 0-1.
Doch, waar bij Paul de jaartjes beginnen te tellen ronde hij koelbloedig af.
het spel golfde heen en weer en beide partijen kregen kansen genoeg. Toch was het gezien het wedstrijdbeeld een slag om het middenveld.
Nadat AH bekomen was van de achterstand kwamen ze al vrij snel weer op gelijke hoogte. De bal werd bij een corner niet goed weggewerkt en met veel geluk belandde deze ook voor de voeten van de tegenstander.
We lieten ons niet gek maken en speelden gewoon ons spel. Helaas werd er vanuit een vrij trap uit de rebound de 2-1 gemaakt.
Ook na deze treffer speelde we gewoon ons spel en werd er niet gemopperd op elkaar, waar we vroeger wel eens de fout in gingen. Mijn complimenten daarvoor.
Deze rust in ons elftal werd beloond met een treffer voor onze zijde. Het was Dennis die na een mooie counter en vanuit een moeilijke hoek, het net wist te vinden. Paniek bij de tegenstander en daarom werd besloten dat ze achterin 1 op 1 gingen spelen. Waar we goed konden omgaan met de druk kregen we voorin meer ruimte. Helaas was onze aanval niet altijd even gelukkig met de afronding en bleef het ook lange tijd gelijk. Gelukkig was onze keeper alert en redde ons een paar keer uit een benarde situatie.
Natuurlijk kon het niet lang goed gaan bij de tegenstander ( we kwamen tenslotte om te winnen, en niet om nieuwe vrienden te maken) en was het wederom Dennis die op aangeven van Robin de 2-3 op het bord liet noteren.De tegenstander ging nog meer drukken en zakten we verder in om te loeren op de counter.
In de laatste minuut scheen de scheids ( die overigens een puike wedstrijd floot, en dat te bedenken dat het een speler was) een handsbal te zien. Een deja-vu naar Eemnes deed ons het ergste vermoeden maar de scheids was onverbiddelijk. Martijn kreeg nog protesteren nog rood, maar de bal lag inmiddels op de stip.
Waarschijnlijk door de druk of het harde veld, maar de bal belande op de lat. Nog een dot van een kans voor de tegenstander in de rebound maar deze ging gelukkig mijlever naast, want van afstand schieten kunnen ze echt niet. Wegwerken was ook het enige wat we deden.
Na enkele seconden werd ook afgefloten en was de overwinning een feit.
Graag wil ik ons allemaal uitroepen tot man of the match. Het was een collectieve overwinng. Voor elkaar werken, niet mopperen en goed coachen. We hebben gevochten als leeuwen. Dat iemand ooit schreef dat die tevreden zou zijn met een tweede plaats kan ik ook niet begrijpen. We zouden onzelf tekort doen..
De titel malloot van de wedstrijd gaat toch naar de nummer 11 van AH. Waar hij zichzelf onoverwinnelijk kon maken, bezweek hij onder de druk en miste de penalty.
Bij deze voor iedereen een goede winterstop gewenst en fijne feestdage. Omdat ik Eemnes niet eens meetel als titelkandidaat gaan we toch mooi als ''herbstmeister'' de winterstop in. Toch een lekker gevoel!


Laatst aangepast door Hugo op zo dec 14, 2008 10:28 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

AH'78- POSTHOORN Empty
BerichtOnderwerp: AH-posthoorn   AH'78- POSTHOORN Emptyza dec 13, 2008 10:49 pm

Hoi Hugo, lekker hoor zo een verslag lezen, zeer tevreden op de bank met de (aardig gehavende) benen omhoog en 3 punten in de zak. Dat leest toch lekker.
Ben het helemaal met je eens, collectief en teamwork waren vandaag de sleutelwoorden en alleen dit heeft ons 3 punten opgeleverd.
Lekker verhaal Hugo, kleine kanttekening: de derde goal was een doelpunt van Dennis op aangeven van Robin. Hierbij even de mededeling dat Dennis er op de helft van de competitie er al 16 heeft in liggen !!! Complimenten hoor.

Heren we zijn goed bezig, ik kan eigenlijk niks negatiefs zeggen over vandaag. Enkel dat ik mezelf, emotioneel dat ik ben, me liet gaan. Ik baal ervan maar wil soms te graag winnen. Ik blijf eraan werken.

Allemaal heerlijke feestdagen, we spreken elkaar vast nog wel en ik verheug me nu al op de volgende wedstrijden met elkaar.

groet, Martijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Sjoerd
Admin
Sjoerd


Aantal berichten : 412
Registratiedatum : 30-11-08
Leeftijd : 44
Woonplaats : Amersfoort

AH'78- POSTHOORN Empty
BerichtOnderwerp: Re: AH'78- POSTHOORN   AH'78- POSTHOORN Emptyza dec 13, 2008 11:13 pm

Goed verslag hugo'o!

Ook fijne feestdagen allemaal

Volgende quizvraag wie staat hieronder op de foto Shocked

AH'78- POSTHOORN Sneeuwnj1
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vv-deposthoorn3.actieforum.com
Bas

Bas


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 09-12-08

AH'78- POSTHOORN Empty
BerichtOnderwerp: Re: AH'78- POSTHOORN   AH'78- POSTHOORN Emptyzo dec 14, 2008 9:58 am

Heren,

Top gespeeld, gefeliciteerd!

En Martijn...die rode kaart was vast een proffesionele overtreding...

Gokje...die reet moet van J. Vaneveld van een aantal jaar geleden zijn geweest...ik kan me herinneren dat hij op deze manier regelmatig na de wedstrijd zijn ererondje ging lopen.

Groet,

Bas
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

AH'78- POSTHOORN Empty
BerichtOnderwerp: Re: AH'78- POSTHOORN   AH'78- POSTHOORN Emptyzo dec 14, 2008 10:21 am

Ik denk dat het Arie is. ( Hoewel Dennis V ook een kans had gemaakt als deze vraag 12 maanden gelden werd gesteld.)
Die vleugels staan je goed Arie!
Terug naar boven Ga naar beneden
rochella




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 13-12-08

AH'78- POSTHOORN Empty
BerichtOnderwerp: Re: AH'78- POSTHOORN   AH'78- POSTHOORN Emptyma dec 15, 2008 10:08 am

Bas schreef:
Heren,

Top gespeeld, gefeliciteerd!

En Martijn...die rode kaart was vast een proffesionele overtreding...

Gokje...die reet moet van J. Vaneveld van een aantal jaar geleden zijn geweest...ik kan me herinneren dat hij op deze manier regelmatig na de wedstrijd zijn ererondje ging lopen.

Groet, goed geantwoord dat dacht ik ook al hahhaahah Mad

Bas
Terug naar boven Ga naar beneden
Bas

Bas


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 09-12-08

AH'78- POSTHOORN Empty
BerichtOnderwerp: Re: AH'78- POSTHOORN   AH'78- POSTHOORN Emptyma dec 15, 2008 1:56 pm

Wie is Rochella?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

AH'78- POSTHOORN Empty
BerichtOnderwerp: Re: AH'78- POSTHOORN   AH'78- POSTHOORN Emptyma dec 15, 2008 2:23 pm

Bas schreef:
Wie is Rochella?

Ik vraag het me ook af, welke anonieme snuiter achter deze naam schuil gaat.
We kunnen ook hier een gokje wagen. Ik vind de naam wel bij Mike passen, die denkt anoniem te kunnen blijven en zo kan lezen wat we over hem schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bas

Bas


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 09-12-08

AH'78- POSTHOORN Empty
BerichtOnderwerp: Re: AH'78- POSTHOORN   AH'78- POSTHOORN Emptyma dec 15, 2008 3:12 pm

Maare Martijn...

Mag ik jou soms Rochella noemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjoerd
Admin
Sjoerd


Aantal berichten : 412
Registratiedatum : 30-11-08
Leeftijd : 44
Woonplaats : Amersfoort

AH'78- POSTHOORN Empty
BerichtOnderwerp: Re: AH'78- POSTHOORN   AH'78- POSTHOORN Emptyma dec 15, 2008 5:42 pm

Rochella is de vriendin van vinnie Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vv-deposthoorn3.actieforum.com
rochella




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 13-12-08

AH'78- POSTHOORN Empty
BerichtOnderwerp: Re: AH'78- POSTHOORN   AH'78- POSTHOORN Emptydi dec 16, 2008 4:33 pm

Bas schreef:
Wie is Rochella?
Dat ben ik vincent hahahhaah Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

AH'78- POSTHOORN Empty
BerichtOnderwerp: Re: AH'78- POSTHOORN   AH'78- POSTHOORN Emptywo dec 17, 2008 12:49 pm

Bas schreef:
Maare Martijn...

Mag ik jou soms Rochella noemen?

Altijd, mar liever niet buiten de slaapkamer, lieverd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Gesponsorde inhoud





AH'78- POSTHOORN Empty
BerichtOnderwerp: Re: AH'78- POSTHOORN   AH'78- POSTHOORN Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
AH'78- POSTHOORN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Posthoorn 3 - NVC 3 29-11-08
» Posthoorn - NVC
» Roda 5 - Posthoorn 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2008/2009 :: Wedstrijdverslagen-
Ga naar: