De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 Eemnes thuis

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Eemnes thuis Empty
BerichtOnderwerp: Eemnes thuis   Eemnes thuis Emptyma maa 02, 2009 10:08 am

In de wedstrijd tegen Eemnes wil ik graag Richard uitroepen tot Man of the match.
Hoewel de penalty gemist werd ( in het verslag vanuit Eemnes kant, onterecht gegeven maar videobeelden wijzen uit dat het gaat om een loepzuivere pingel) vond ik dat Richard goed voor zijn man kwam en veel duels won. Hij heeft een woord ''totaalvoetbal'' een hele andere dimensie gegeven. Rich, de wisselbokaal komt jouw kant op!
Terug naar boven Ga naar beneden
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

Eemnes thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eemnes thuis   Eemnes thuis Emptyma maa 02, 2009 10:50 am

Hugo'o schreef:
In de wedstrijd tegen Eemnes wil ik graag Richard uitroepen tot Man of the match.
Hoewel de penalty gemist werd ( in het verslag vanuit Eemnes kant, onterecht gegeven maar videobeelden wijzen uit dat het gaat om een loepzuivere pingel) vond ik dat Richard goed voor zijn man kwam en veel duels won. Hij heeft een woord ''totaalvoetbal'' een hele andere dimensie gegeven. Rich, de wisselbokaal komt jouw kant op!

Kan me goed vinden in de MOTM van Hugo. Maar wil zeker het hele team complimenteren met het spel. Was hier en daar echt niet geweldig maar we hebben toch 5 a 6 zeer goede kansen gecreëerd en dat tegen de koploper die nog niet hebben verloren. Dan brengt me meteen bij de verdediging. Ondanks hun snelle spitsen en een aantal sterke middenvelders hebben zij precies 0 (nul) keer tussen de palen en onder de lat geschoten (jammer dat Bas dit wel deed). Aangezien ikzelf ook in de verdediging sta wil ik wel bescheiden blijven maar denk wel dat we het erg goed gedaan hebben (en natuurlijk verdedigen we met zijn allen mee maar toch).
Als Eemnes blijft spelen zoals tegen ons gaan ze nog wel punten laten liggen, aan ons om de druk erop te houden bij hun. En te beginnen tegen asv, daar hebben we nog wel een appeltje mee te schillen.... tot snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Sjoerd
Admin
Sjoerd


Aantal berichten : 412
Registratiedatum : 30-11-08
Leeftijd : 44
Woonplaats : Amersfoort

Eemnes thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eemnes thuis   Eemnes thuis Emptyma maa 02, 2009 7:05 pm

Het verslag van eemnes slaat idd weer helemaal nergens op , maarja het het eerste verslag was ook al bs. We kunnen hier wel weer op reageren. maar dat geflame op het internet heb je toch niks aan. Bovendien zijn er zo gezien hun reacties wel een aantal toppers die het toch altijd beter weten. Het lijkt me dus verstandiger dat we de eer aan ons zelf houden. Uiteraard complimenten aan het team. vorig jaar tijdens de winterstop reageerde ze nog op een verslag geschreven door hugo dat ze ons wel even gingen laten zien dat de beste waren. Nou ik was zwaar onder de indruk zaterdag!! 0 doelpogingen. Ik ben inderdaad wel ze eens dat we af en toe wel over de schreef gingen met de overtredingen en daar mogen we wel iets voorzichtiger in zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vv-deposthoorn3.actieforum.com
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

Eemnes thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eemnes thuis   Eemnes thuis Emptydi maa 03, 2009 10:22 am

..::Sj[oe]rd::.. schreef:
Het verslag van eemnes slaat idd weer helemaal nergens op , maarja het het eerste verslag was ook al bs. We kunnen hier wel weer op reageren. maar dat geflame op het internet heb je toch niks aan. Bovendien zijn er zo gezien hun reacties wel een aantal toppers die het toch altijd beter weten. Het lijkt me dus verstandiger dat we de eer aan ons zelf houden. Uiteraard complimenten aan het team. vorig jaar tijdens de winterstop reageerde ze nog op een verslag geschreven door hugo dat ze ons wel even gingen laten zien dat de beste waren. Nou ik was zwaar onder de indruk zaterdag!! 0 doelpogingen. Ik ben inderdaad wel ze eens dat we af en toe wel over de schreef gingen met de overtredingen en daar mogen we wel iets voorzichtiger in zijn.

We zijn inderdaad een paar keer over de schreef gegaan, inclusief mijzelf 1 keer (hoewel ik er bij blijf dat ik hem niet raakte maar de beweging opzich kon ook niet). Lees het verslag van Eemnes net en het is inderdaad erg vanuit hunzelf geschreven maar ik kan ze her en der geen ongelijk geven. Ik las trouwens ook een opmerking van AH, onder de naam AH is AH niet meer, te weinig man ofzo ?????
Al met al is het zo wat Sjoerd zegt, over het internet kan iedereen van alles roepen maar op het veld waren we echt de betere van de 2 teams met de meeste kansen. Maar helaas. Aan het eind van de competitie zullen we het zien. Het is in ieder geval leuk dat we ons et zijn allen zo lekker druk maken en dat we leuk bovenin meedraaien !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Eemnes thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eemnes thuis   Eemnes thuis Emptydi maa 03, 2009 3:12 pm

martijndoornbos schreef:
..::Sj[oe]rd::.. schreef:
Het verslag van eemnes slaat idd weer helemaal nergens op , maarja het het eerste verslag was ook al bs. We kunnen hier wel weer op reageren. maar dat geflame op het internet heb je toch niks aan. Bovendien zijn er zo gezien hun reacties wel een aantal toppers die het toch altijd beter weten. Het lijkt me dus verstandiger dat we de eer aan ons zelf houden. Uiteraard complimenten aan het team. vorig jaar tijdens de winterstop reageerde ze nog op een verslag geschreven door hugo dat ze ons wel even gingen laten zien dat de beste waren. Nou ik was zwaar onder de indruk zaterdag!! 0 doelpogingen. Ik ben inderdaad wel ze eens dat we af en toe wel over de schreef gingen met de overtredingen en daar mogen we wel iets voorzichtiger in zijn.

We zijn inderdaad een paar keer over de schreef gegaan, inclusief mijzelf 1 keer (hoewel ik er bij blijf dat ik hem niet raakte maar de beweging opzich kon ook niet). Lees het verslag van Eemnes net en het is inderdaad erg vanuit hunzelf geschreven maar ik kan ze her en der geen ongelijk geven. Ik las trouwens ook een opmerking van AH, onder de naam AH is AH niet meer, te weinig man ofzo ?????
Al met al is het zo wat Sjoerd zegt, over het internet kan iedereen van alles roepen maar op het veld waren we echt de betere van de 2 teams met de meeste kansen. Maar helaas. Aan het eind van de competitie zullen we het zien. Het is in ieder geval leuk dat we ons et zijn allen zo lekker druk maken en dat we leuk bovenin meedraaien !!!

Toch een grappig feit dat de coach van eemnes beweert dat ze geen thuisfluiter hebben, terwijl dat mij twee keer in de wedstrijd door speleres van eemnes wel is bevestigd.. en dat met de meededeling dat ze het zelf ook niet leuk vinden voetballen... Tuurlijk jongens..en vervolgens er niks aan doen.. Ach, laten we inderdaad de eer maar aan onszelf houden..
En over Ah, miscchien zijn ze ah niet meer, maar eemdijk is wel een club die behoorlijk aan de weg timmert. Maar ja, we moeten natuurlijk ook niet te makkenlijk kampioen worden Wink
Tot donderdag op de training heren!
Terug naar boven Ga naar beneden
richard

richard


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 47
Woonplaats : Hooglanderveen

Eemnes thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eemnes thuis   Eemnes thuis Emptydi maa 03, 2009 9:15 pm

Lieve Hugo,

Ik had het graag anders gezien een draak van een wedstrijd gespeeld maar wel de penalty gescoord en de winst behouden!
maar het was niet anders!! Ik zal proberen zaterdag bijzonder goed te voetballen en te scoren!

ps. let jij wel op in Kopenhagen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eemnes thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eemnes thuis   Eemnes thuis Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eemnes thuis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» AH Thuis
» CJVV Thuis
» batavia thuis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2008/2009 :: Man of the match-
Ga naar: