De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 vvza thuis

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

vvza thuis Empty
050909
Berichtvvza thuis

Al ben ik de 30 inmiddels gepasseerd, ik kan me nog als een klein kind verheugen om op zaterdag met mijn voetbalvrienden de wei in te gaan. Inmiddels ken ik het veld van de Posthoorn en als ik het veld in gedachten voor me zie, dat er bij ligt als een biljartlaken, krijgt ik alleen maar meer zin. Nog even twijfelend of het wel door zou gaan want het had behoorlijk geregend. Gelukkig is de Posthoorn gebouwd op een bosrijke grond dat het regenwater geen spelbreker zou zijn. Helaas begon in mijn euforisch gevoel steeds meer kleinere barstjes te komen. Al wisten we dat er een aantal mensen ontbraken vanwege verplichtingen is het toch een domper om met 10 man te staan. Zeker als je er op meer rekend. In mijn achterhoofd haalde ik de wedstrijd van drie seizoenen geleden er nog maar bij waarin we met 10 man wonnen bij cjvv, die er qua competitiestand er een stuk beter bij stonden.
Kwestie van een stapje extra dus..
Qua scorebordjournalistiek hadden we op papier al gewonnen van deze jongens. Ze verloren van Eemdijk, waar wij weer van wonnen.
Vol goede moed begonnen we aan deze wedstrijd. Helaas werden we goed onder druk gezet door deze jonge honden. Tot veel kansen leidden dat niet en we werden zelfs even gevaarlijk door een uitbraak van Marten, die helaas faalde in de afronding.
Met de druk konden we helaas niet goed omgaan. Waar het aan lag is me nog steeds een raadsel maar we stonden in de rust met 0-3 achter. Er zat een beetje geluk bij en eerlijk is eerlijk, er zaten ook mooie aanvallen bij.
Gelukkig werden we de tweede helft bijgestaan door Michiel van het tweede. En als je weet dat je met zijn elven staat, iedereen een eigen mannetje heeft voetbalt dat toch een stuk lekkerder. Posthoorn zette dan vanaf het begin druk wat snel resulteerde in de 1-3. Een mooi hakballetje van Mike, deed de keeper en verdediging verbazen en voor open goal tikte Michiel in.
Natuurlijk bleven we druk zetten en niet veel later werd door een prachtig doelpunt van Richard de stand op 2-3 gezet.
Een mooi afstandschot op de hoek van de 16 deed vriend en vijand verrassen. Nog 35 minuten voor de gelijkmaker. Het enige wat vvza nog kon is de lange bal hanteren en daar blonken ze niet in uit. Daarom bleven we druk zetten al konden we dat niet lang volhouden.
Er vielen wat meer gaten en halverwege de tweede helft werd er door ongelukkig uitverdedigen de marge weer vergroot met twee doelpunten, 2-4.
Posthoorn probeerde, combineerde goed maar het mocht niet baten en de eindstand was dan ook bereikt.

Man of the match is Ronald Ophoven ( ik denk dat Martijn nu van zijn stoel valt want ja, met 4 tegendoelpunten kan je motm worden! ) Hij had een paar geweldige reddingen waardoor hij ons behoede voor groter verlies en voetbalde goed mee.
Ik ben blij dat we deze twee wedstrijden gehad hebben. Ik weet zeker dat als iedereen er weer is, we een team hebben die goed kan voetballen. We zeuren een stuk minder en als op een dag de tegenstander beter is zijn er genoeg positieve punten en leermomenten. De
bekerwedstrijd van dinsdag gaat niet door dus gewoon weer lekker trainen. Heren, tot dan.

Gr Hugo'o
Terug naar boven Ga naar beneden
Deel dit bericht op: reddit

vvza thuis :: Commentaren

martijndoornbos
Re: vvza thuis
Bericht ma sep 07, 2009 6:31 am van martijndoornbos
Hoi Heren, wat jammer dat we de winst niet hebben kunnen pakken maar ik als ik het zo lees was t weer een goed leermoment. En die zijn erg belangrijk.
Ik zie alleen maar meer perspectief Hugo om motm te worden. De keeper en een verdediger tot nu toe, dat gaat wel goedkomen dan, as zaterdag weer een kans !!

Mooi verslag weer huug, leest zo lekker op de maandagmorgen. En las ik nu dat Richard scoorde met een mooi schot vanaf de 16 ???? Gekkenwerk hoor.

tot zaterdag (ben er dinsdag niet bij met trainen, mijn broer is jarig.
royco
Re: vvza thuis
Bericht ma sep 07, 2009 6:09 pm van royco
ja mannen was erg jammer dat we de eerste helf met tien man waren anders hadden we de wedstrijd zeker gewonnen.
ik had wel graag een wedstrijdje in de kuip willen spelen ha misschien volgend jaar
ze zeggen als je dertig ben dat je dan op je best zal zijn nou dat moet ik dan zaterdag maar bewijzen minimaal 2 goals en tien bier
gr bouwboer
Mark
Re: vvza thuis
Bericht di sep 08, 2009 8:20 am van Mark
dan geef ik je de assists wel Bouwboer.

en ook een biertje na afloop.
royco
Re: vvza thuis
Bericht wo sep 09, 2009 6:18 pm van royco
he mark goed bezig dan heb ik 1vraag aan je hoe geef je de bal voor dan met je voet of ga je weer koppen ha
Re: vvza thuis
Bericht  van Gesponsorde inhoud
 

vvza thuis

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» VVZA-POSTHOORN
» AH Thuis
» Waterwijk thuis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2009/2010 :: Wedstrijdverslagen-
Ga naar: