De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 Voor de kenners

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Mark

Mark


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 08-12-08

Voor de kenners Empty
BerichtOnderwerp: Voor de kenners   Voor de kenners Emptydi maa 31, 2009 10:19 am

Ok mannen en Sjoerd, hopelijk hier een uitdaging.

3 maart 1993 speelde Ajax een Europese wedstrijd en verloren deze. Een speler speelde die wedstrijd zo slecht dat ie de volgende wedstrijd niet in de basis stond. Zijn (legendarische) vervanger hield hem daarna uit de basis.

Wie werd er gewisseld en wie was zijn legendarische vervanger?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Voor de kenners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor de kenners   Voor de kenners Emptydi maa 31, 2009 10:25 am

Mark schreef:
Ok mannen en Sjoerd, hopelijk hier een uitdaging.

3 maart 1993 speelde Ajax een Europese wedstrijd en verloren deze. Een speler speelde die wedstrijd zo slecht dat ie de volgende wedstrijd niet in de basis stond. Zijn (legendarische) vervanger hield hem daarna uit de basis.

Wie werd er gewisseld en wie was zijn legendarische vervanger?

Telefonisch besproken met Mark, ik had hem goed, maar ben benieuwd of mijn mede strijders dit weten..
Terug naar boven Ga naar beneden
richard

richard


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 47
Woonplaats : Hooglanderveen

Voor de kenners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor de kenners   Voor de kenners Emptydi maa 31, 2009 7:25 pm

Ik zou mijzelf geen kenner noemen maar de persoon in kwestie is tegenwoordig de coach van Cambuur.

Ik heb het dan over de wedstrijd tegen Auxerre die verloren werd door een aantal blunders van Stanley Menzo.
en zijn vervanger was de beste keeper ooit van ajax Sir van de Sar.
Terug naar boven Ga naar beneden
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

Voor de kenners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor de kenners   Voor de kenners Emptywo apr 01, 2009 10:35 am

richard schreef:
Ik zou mijzelf geen kenner noemen maar de persoon in kwestie is tegenwoordig de coach van Cambuur.

Ik heb het dan over de wedstrijd tegen Auxerre die verloren werd door een aantal blunders van Stanley Menzo.
en zijn vervanger was de beste keeper ooit van ajax Sir van de Sar.

Moet eerlijk bekennen dat ik deze niet had bedacht. Achteraf wel natuurlijk, maar Menzo blunderde niet alleen die wedstrijd ...... Very Happy

Mooie vraag trouwens, Mark. Lekker hoor. Ben benieuwd naar de nieuwe vraag van Huug
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Mark

Mark


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 08-12-08

Voor de kenners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor de kenners   Voor de kenners Emptywo apr 01, 2009 12:01 pm

Huug was de eerste die mij belde maar gaf de kans aan een medespeler. In dit geval is Rich dus de aangewezen persoon om een leuke aangename vraag te stellen.

Ik hoop binnenkort weer een antwoord goed te hebben zodat ik weer een leuke vraag kan bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Voor de kenners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor de kenners   Voor de kenners Emptydo apr 09, 2009 1:49 pm

Mark schreef:
Huug was de eerste die mij belde maar gaf de kans aan een medespeler. In dit geval is Rich dus de aangewezen persoon om een leuke aangename vraag te stellen.

Ik hoop binnenkort weer een antwoord goed te hebben zodat ik weer een leuke vraag kan bedenken.

Aangezien het wachten nog wel even kan duren maak ik maar even van de gelegenheid gebruik:
Tegen wie scoorde ik mijn laatste doelpunt ? (Hint: Het was een uitwedstrijd )
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Voor de kenners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor de kenners   Voor de kenners Emptywo apr 15, 2009 2:00 pm

Hugo'o schreef:
Mark schreef:
Huug was de eerste die mij belde maar gaf de kans aan een medespeler. In dit geval is Rich dus de aangewezen persoon om een leuke aangename vraag te stellen.

Ik hoop binnenkort weer een antwoord goed te hebben zodat ik weer een leuke vraag kan bedenken.

Aangezien het wachten nog wel even kan duren maak ik maar even van de gelegenheid gebruik:
Tegen wie scoorde ik mijn laatste doelpunt ? (Hint: Het was een uitwedstrijd )

Ik denk cjvv uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Voor de kenners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor de kenners   Voor de kenners Emptywo apr 15, 2009 2:01 pm

Hugo'o schreef:
Hugo'o schreef:
Mark schreef:
Huug was de eerste die mij belde maar gaf de kans aan een medespeler. In dit geval is Rich dus de aangewezen persoon om een leuke aangename vraag te stellen.

Ik hoop binnenkort weer een antwoord goed te hebben zodat ik weer een leuke vraag kan bedenken.

Aangezien het wachten nog wel even kan duren maak ik maar even van de gelegenheid gebruik:
Tegen wie scoorde ik mijn laatste doelpunt ? (Hint: Het was een uitwedstrijd )

Ik denk cjvv uit.

Goh, wat goed van je! Waren er veel die het probeerden te raden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Voor de kenners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor de kenners   Voor de kenners Emptywo apr 15, 2009 2:03 pm

Hugo'o schreef:
Hugo'o schreef:
Hugo'o schreef:
Mark schreef:
Huug was de eerste die mij belde maar gaf de kans aan een medespeler. In dit geval is Rich dus de aangewezen persoon om een leuke aangename vraag te stellen.

Ik hoop binnenkort weer een antwoord goed te hebben zodat ik weer een leuke vraag kan bedenken.

Aangezien het wachten nog wel even kan duren maak ik maar even van de gelegenheid gebruik:
Tegen wie scoorde ik mijn laatste doelpunt ? (Hint: Het was een uitwedstrijd )

Ik denk cjvv uit.

Goh, wat goed van je! Waren er veel die het probeerden te raden?

Nee, niemand die meer op het forum kijkt. Bouw mijn eigen feestje wel geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark

Mark


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 08-12-08

Voor de kenners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor de kenners   Voor de kenners Emptydo apr 16, 2009 3:07 pm

was zo moeilijke vraag en zo lang geleden dat niemand het antwoord wist:-) Ik dacht dat het uit was tegen Bloemenkwartier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voor de kenners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor de kenners   Voor de kenners Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voor de kenners
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nieuwe vraag !!
» Hoe zeg ik af ?
» Bas zaterdag 28/02 afwezig i.v.m. verhuizing Mike

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2008/2009 :: Discussies-
Ga naar: