De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 Posthoorn 3- Cjvv 10

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn 3- Cjvv 10 Empty
070510
BerichtPosthoorn 3- Cjvv 10

Donderdagavond, de inhaalwedstrijd tegen cjvv. Deze verliezen we met 4-5.
Genoeg over de wedstrijd, gezien dit de laatste wedstrijd voor dit seizoen was tijd voor de balans:

Graag wil ik Sjoerd bedanken voor zijn geweldige inzet. Het regelen van de trainingen en het zorgen voor genoeg spelers . Met zijn visie zijn we 3e geworden en met een beetje meer geluk hadden we met de schaal op het bordes kunnen staan. Sjoerd bedankt!
Daarnaast wil ik onze trouwste supporters bedanken. Natuurlijk op stip Dhr. Van der Linden die er onder elke weersomstandigheid is en ons steunt, de familie van Den Hoven, mijn eigen vader en alle andere die ik vergeten ben.
Niet te vergeten en misschien wel de grootste dankbaarheid gaan uit naar de spelersvrouwen.
Niet alleen hun steun langs de lijn, maar ook de morele steun om ons op te vangen na een verliespartij, of zij, die ons opvangen als we in extase zijn na een mooie voetbalmiddag.

Mijn speciale dank gaat ook uit naar de harde kern die weer en win trotseert om te komen trainen!
(Weten we het nog, in de sneeuw!!)

Last but not least, de trouwe lezers van dit forum. Zonder jullie was ik allang gestopt met het schrijven van de verslagen.
Naast deze dankwoorden wil ik graag nog een aantal ‘’’titels’’ verdelen.
De eerste titel gaat naar Dennis Veenvliet. Je bent met kop en schouder topscoorder geworden en hierbij krijg je de nieuwe bijnaam ‘’ De Ballenfluisteraar’’’.

Mocht er een ‘’man of the season’’ worden uitgeroepen gaat deze ( in mijn ogen) naar Martijn Doornebos. Ik vind Martijn gegroeid in zijn spel, geen schwalbes meer en een zekerheid achterin. En dat voetbalt een stuk lekkerder. Martijn, de titel ‘’ Rots in de branding’’ gaat naar jou! Dirk van der Linden, hoewel je het forum niet zal lezen, krijg jij de titel ‘’trouwe hond’’ voor je onvoorwaardelijke steun langs de zijlijn en de talloze keren voor het vlagen!
Ik heb mezelf de titel ‘’de volle mep’’ toebedeeld.
Geen wedstrijd gemist, elke wedstrijd 90 minuten gespeeld ( TrainerT, bedankt voor het niet wisselen!)

Fijne vakantie en tot volgend seizoen!

Gr Hugo'o
Terug naar boven Ga naar beneden
Deel dit bericht op: reddit

Posthoorn 3- Cjvv 10 :: Commentaren

Magic Mike
evaluatie
Bericht za mei 08, 2010 6:57 am van Magic Mike
Heren,

volledig eens met deze wederom mooie teksten van Hugo.

Op deze plek toch ook nog even een dankwoord aan de Hugo "Borst" van het 3e.

Tot gauw en geniet van de zomer.

Mike
 

Posthoorn 3- Cjvv 10

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Cjvv 10- Posthoorn 3
» CJVV Thuis
» Posthoorn 3- Hees 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2009/2010 :: Wedstrijdverslagen-
Ga naar: