De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 Hees - Posthoorn 3

Ga naar beneden 
+2
AllardS
Hugo'o
6 plaatsers
AuteurBericht
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

Hees - Posthoorn 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hees - Posthoorn 3   Hees - Posthoorn 3 Emptyma okt 25, 2010 1:10 pm

Hoi Heren, wat balen dat niet alle punten naar Amersfoort meegenomen zijn. Helemaal omdat er zoveel kansen zijn gemist !!!
En Allard weer gescoord !!! Ben er alleen deze keer niet zo blij mee Crying or Very sad Crying or Very sad

gr vakantieman
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Mark

Mark


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 08-12-08

Hees - Posthoorn 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hees - Posthoorn 3   Hees - Posthoorn 3 Emptyvr okt 22, 2010 1:41 pm

Wat een heerlijk verslag en ook goed neergezet. Mijn totaal gevoel van de wedstrijd was toch het gemekker op de scheids en op elkaar. Als we iets meer zouden accepteren en zoals Huug mooi zei omzetten in voetballend vermogen dan hadden we ze zeker met 6 - 0 opgerold.

We moeten rekening houden met zulke scheidsrechters dit seizoen en ons spel en plezier mag hieronder niet gaan leiden. (lijden)


Hoop er volgende week weer bij te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
richard

richard


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 47
Woonplaats : Hooglanderveen

Hees - Posthoorn 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hees - Posthoorn 3   Hees - Posthoorn 3 Emptyma okt 18, 2010 9:03 pm

Hi Hugo,

Mooi verslag en een juiste analyse, ik wil ook het boetekleed aantrekken ik besteed teveel aandacht aan mijn ploeggenoten om ze te beletten commetaar te geven op of de leiding/mede ploeggenoten. Ook dit is een taak van de aanvoeder en niet van mij. Als we onze energie in ons spel hadden gestoken had de wedstrijd snel gespeeld geweest we weten dat als we uit spelen een scheids/grens tegen kunnen hebben. We moeten ons daar een beetje op aanpassen en instellen.

Ik zal in ieder geval mijn gedrag de rest van het seizoen aanpassen hoe moelijk ik dat ook soms vind.
Uiteraard zal mijn inzet daar niet onder leiden!!

groet en tot dinsdag
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjoerd
Admin
Sjoerd


Aantal berichten : 412
Registratiedatum : 30-11-08
Leeftijd : 44
Woonplaats : Amersfoort

Hees - Posthoorn 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hees - Posthoorn 3   Hees - Posthoorn 3 Emptyma okt 18, 2010 12:31 pm

Uit het verslag van HEES!!

Nou hier zakt je broek echt van af Neutral :




Uiteindelijk floot de uitstekend leidende scheidsrechter van de Brink naar ieders mening te vroeg af, het was ook het enige 'foutje' waarop wij de man hebben kunnen betrappen. Na afloop nog wel gevraagd naar de reden: "Ik was helemaal moe van dat oeverloze geouwehoer van de Posthoorn" Vanaf minuut één heeft deze ploeg alleen maar lopen zeuren en zaniken op de leiding. Daarmee had de scheids wel een punt, want de Posthoorn heeft een leuke ploeg, die dat gekletst echt niet nodig heeft.

De eerste 25 minuten hebben we alles geslikt en genomen ( dus hij bedoelt vanaf minuut 25! ) maar als je voor de zoveelste keer onterecht benadeeld wordt knakt er bij iedereen wat en krijg je vanzelf geouwehoer. Als je normaal fluit is er ook niks aan de hand!

Verder zou ik zeggen , lekker volhouden. Dan ga je het vanzelf wel geloven.
We zijn zo vaak onterecht teruggefloten , dat de eigen spelers van Hees gingen toegeven dat het geen buitenspel was!?


Op de vraag aan de scheidsrechter in de rust of hij zelf ook eens wil kijken als zijn handlanger langs de lijn weer eens onterecht vlagt volgt het volgende antwoord: '' ja jongens het gaat allemaal zo snel dat ik het ook niet meer bij kan benen''
Grappig detail is dan dat hij bij alle +/- 20 vlagsignalen ook elke keer fluit.
Wij vlaggen over de hele wedstrijd 5 keer en dan fluit hij 3 keer niet!!! maar dat kon hij dan klaarblijkelijk wel bijbenen.


aanvankelijk wilde ik er niet te veel woorden aan vuil maken , maar als ik dan zo'n verslag lees en wij dan als boeman worden gepresenteerd dan gaat dat te ver!

verder wil ik er nog wel bij vermelden dat dit alles niks ten nadele is van HEES 4 of de TS van Hees 4 welke een waardig en sportieve tegenstander is gebleken!!
De oorzaak ligt van al deze commotie ligt bij zo'n clown aan de zijlijn en een scheidsrechter die er maar al te graag op ingaat!

Heren succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vv-deposthoorn3.actieforum.com
AllardS

AllardS


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 14-05-10
Woonplaats : Amersfoort

Hees - Posthoorn 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hees - Posthoorn 3   Hees - Posthoorn 3 Emptyma okt 18, 2010 9:17 am

Zo Hugo..., dat is weer een heel verhaal! Respect daarvoor.
Wat the man of the match betreft, ben ik het met je eens. Hoewel er zeker een paar momenten waren van mijn mede ploeggenoten waar ik een compliment voor wil maken.

Mark: Fantastiche bal van de lijn gehaald
Hugo: Vastberaden als altijd
Richard: Wat een inzet!
Bas: Geen bal verloren..
Dennis: Wat een controle en rust aan de bal! En.., hoe heet je ook alweer Wink
Marten: Hij zat er lekker in kerel...
Roy: Heerlijk op links en dan dat linker been niet te vergeten..
Mike: 3 x onterecht buitenspel en zo lekker, die keeper op het verkeerde been
Berry: 4 x onterecht buitenspel en zoals altijd: De rust zelfe..
Nick: Wanneer kom je trainen..? pirat
Martijn: Als Nick komt, kom jij dan ook? Smile
Keep: Zo zie je wat een TOP verdediging met je doet he? Klasse Keep!!
Allard: 3 x gescoord in 3 wedstrijden. Crying or Very sad Sorry daarvoor mannen!
Sjoerd: De inspirator pur sang!

Gr.
Allard
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Hees - Posthoorn 3 Empty
BerichtOnderwerp: Hees - Posthoorn 3   Hees - Posthoorn 3 Emptyzo okt 17, 2010 8:02 pm

Nadat vorige week zaterdag de eerste overwinning en punten van dit seizoen zijn binnen gehaald, waren de gevolgen lang zichtbaar. De training werd tenslotte door 10 man bezocht en de sfeer was opperbest. ( De regelmatige bezoekers van dit verslag kan al op zijn klompen aanvoelen dat er 1 iemand was die zich zonder af te melden het zich er weer makkelijk van af probeerde te maken, maar ik noem geen namen.) Zou de opkomst de gevolgen zijn door de eerdere overwinning? Of dat het spelplezier weer was hervonden?
In ieder geval gingen wij vol goede moed en dito plezier naar de V.v. Hees in Soest om het kunststukje van verleden week op vreemde bodem te herhalen. Helaas waren de afmeldingen niet gering en was het weer een hele opgave voor de- van- vakantie- terugkerende -coach (en webmaster) Sjoerd om weer genoeg man te regelen. Gelukkig staat Sjoerd daarin zijn mannetje en waren we goed voorbereid op de wedstrijd.

En daarin begonnen we goed. Meteen na de aftrap werd net als vorige week de tegenstander vast gezet op eigen helft. Door goed combinatiespel van De Posthoorn en door bij balbezit voor Hees al op het middenveld te storen en de bal te onderscheppen waren het de bezoekers die het beste van het spel hadden en de wedstrijd dirigeerde. Vele kansen werden gecreëerd maar tot doelpunten leiden dat nog niet. Natuurlijk kon na zoveel druk en mogelijkheden een doelpunt niet lang uitblijven en was het Mike die de 0-1 noteerde. Vooraf aan dit doelpunt werd een inworp goed verlengd, werd er mooi gecombineerd en was het Mike die 1 op 1 met de keeper niet faalde. Een kwestie van doorzetten zou de gemiddelde lezer denken maar niks was minder waar.
Hoewel we lange tijd het beste van het spel hadden en het qua kansverhouding ongeveer 10 tegen 1 stond, gingen we het onszelf wat moeilijke maken dan nodig. De druk die we uitvoerde werd minder en de aansluiting tussen de linies verliep steeds trager. Hierdoor kreeg Hees wat meer ruimte om te voetballen en konden ze eindelijk aanvallend gaan denken en kwamen ze steeds dichter bij het doel.
Gelukkig voor Hees deden ze dat niet alleen op eigen kracht en werden ze bijgestaan door de man in het zwart die van onpartijdigheid weinig wilde weten. De man langs de zijlijn was al net zo erg en genoot met volle teugen van de macht die het gaf om een vlaggetje vast te houden. Ik zet een groot vraagteken achter veel van zijn beslissingen.


Gezien we qua kansverhouding al lang op 3 a 4 nul hadden moeten staan en het merendeel aan onszelf te danken hadden, was het toch Hees die de bekende voetbalwet weer deed laten werken. Valt die na zoveel kansen aan de ene kant niet, dan valt die aan de andere. Maar ook deed Hees dit niet op eigen kracht. Een corner van links werd verlengd richting de tweede paal. Mark kopte net onder de bal door en werd deze via Allard achter de keeper gewerkt. Puur ongelukkig maar hij telde wel. We probeerden onszelf nog voor rust te herstellen maar de vele kansen die de Posthoorn creëerde gingen er stuk voor stuk niet in. Ze stierven vroegtijdig in schoonheid door verkeerde opbouw, (on) terecht buitenspel, ongeluk in de afwerking of door voor te geven zonder dat er iemand staat.
Kansen voor hees waren er simpelweg niet ( behalve een eerder schot op de onderkant lat maar gezien het spelbeeld zou het al helemaal niet terecht zijn) en gingen dan ook met een gelijkspel aan de thee waarin er een hoop te bespreken zou zijn.


De tweede helft begon net zo als de eerste eindigde. Kansen van Hees waren er nauwelijks en Posthoorn probeerde aan te vallen. Doordat Hees verdedigend begon te spelen waren de kansen wat minder talrijk dan de eerste helft en dat kan ook gezegd worden voor de kansen van Hees. Dit kan niet gezegd worden over het commentaar. Hoewel we allemaal volwassen kerels zijn, vinden de meeste van ons het nog erg lastig om dat commentaar voor je te houden. Hoewel bij de meeste overtredingen en buitenspel bevindingen een groot vraagteken gezet kan worden, wilden de meeste van ons graag de discussie aan met de scheidsrechter. Persoonlijk zag ik liever dat die energie omgezet zou worden in het spel maar dat bleek een utopie. Het zou ons eigen spel ook niet ten goede komen en keken we al gauw tegen een achterstand aan. Wederom een dood spelmoment in de vorm van een vrije trap, die met wat geluk weer voor een spits van hees kwam en de bal in het net wist te krijgen. Deze spits was trouwens de 2 meter lange versie van Jokertje uit Oh oh Cherso, maar dit geheel terzijde.



Posthoorn moest zichzelf herpakken en kon de overvloed aan de kansen, die toch bleven komen, geloven op een goede afloop. Die goede hoop kwam na 15 minuten in de vorm van Marten die mooi diagonaal inschoot en de gelijkmaker noteerde.
Posthoorn had zelfs een aantal minuten later de kans op de winst maar door een legio aan kansen, waaronder 1 voor bijna open doel te missen, bleef het bij een gelijkstand in een wedstrijd die de scheidsrechter 8 minuten eerder affloot.


Het is natuurlijk makkelijk te wijzen naar de man in het zwart. Hoewel ik het met vrijwel iedereen eens ben dat hij beroerd heeft gefloten, inclusief meneertje vlaggraag aan de zijlijn moeten we toch echt kijken naar onszelf. Met iets minder commentaar ons meer te concentreren op ons eigen spel hadden we met 2-6 kunnen winnen.
De man of the match laat zich dan ook raden. In mijn ogen speelde niemand boven zijn eigen kunnen en zal ik ook geen stem uitbrengen. Voor wie dat wel wil, is dit uiteraard geen probleem.


Heren, volgende keer beter. Ik hoop dat we een wijze les hebben geleerd.

Gr Hugo’o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hees - Posthoorn 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hees - Posthoorn 3   Hees - Posthoorn 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hees - Posthoorn 3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hees 3- Posthoorn 3
» AH'78- POSTHOORN
» Posthoorn 3 -Kvva

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2010/2011 :: Wedstrijdverslagen-
Ga naar: