De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 De meern - de posthoorn

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sjoerd
Admin
Sjoerd


Aantal berichten : 412
Registratiedatum : 30-11-08
Leeftijd : 44
Woonplaats : Amersfoort

De meern - de posthoorn Empty
BerichtOnderwerp: De meern - de posthoorn   De meern - de posthoorn Emptywo nov 24, 2010 11:32 am

Opgeslagen als naslagwerk. We gaa ins weer op de volgende wedstrijd richten!

We hadden eigenlijk afgesproken om geen verslag te schrijven , maar om insinuaties te voorkomen, toch een stukje door een rood-witte bril.Op dit moment weet ik nog niet zo goed wat ik moet schrijven , ik voel frustratie, teleurstelling en schaamte.Ik begin eraan en laat me door mijn emoties leiden. De wedstrijd begint en redelijk snel wordt duidelijk waarom dit team 2e staat. vanaf de eerste minuut is de meern de bovenliggende partij.Het is een team op leeftijd , maar het balletje gaat goed en snel rond.Uit eerdere verslagen is gebleken dat dit een positioneel en voetballende ploeg is.Vooraf wordt afgesproken om ze niet te laten voetballen , in de eerste 25 minuten lukt dit van geen kant. We zijn te slap in de duels en de meern loopt handig tussen de linies in. Hierdoor komen we elke keer te laat.Uit een corner die goed wordt ingekopt komen we 1-0 achter. Even later komen we door een spuuglelijke goal die door een kluwen van benen 3 keer van richting wordt verandert op een 2-0 achterstand. Hierna dienen er zich ook nog meerdere kansrijke situaties aan. Maar die worden slecht uitgespeeld. Ik voel de bui al hangen , maar het loopt anders.We gooien er een schepje bovenop en we zijn overal op veld te vinden. Door klassikale inzet van 110% komt de meern niet meer aan voetballen toe en warempel komen we na slecht verdedigen op 2-1. Met deze stand gaan we aan de thee. Tot zover de voetbaltechnische 1e helft , nu het gedrag technische gedeelte.Het volgende stukje is ''mijn'' visie en anderen zullen het daar ongetwijfeld niet mee eens zijn.Vanaf een minuut of 10 wordt al redelijk snel duidelijk dat de scheidsrechter vandaag ''de'' man wordt.Ik denk dat we ongeveer 35 vrije trappen tegen hebben gehad en als er daarvan 12-13 terecht waren is het al heel wat. Voor werkelijk bijna elk lichamelijk contact wordt er gefloten. Dan denk ik vreemd maar verwacht ik dat ook aan de andere kant. Dit konden we dus wel vergeten en voor de zelfde vergrijpen kregen wij geen dus vrije trap.Meerdere handsballen worden weggewoven als niet opzettelijk , net alsof dat moet ? Als je met de hand naar de bal gaat en daar voordeel uit haalt is het gewoon een vrije trap , opzettelijk of niet!!!!Het spel lag herhaaldelijk stil en de frustratie groeide en groeide. Dit monde uit in mondiaal gezeik van een flink aantal spelers van de posthoorn op de scheidsrechter en dit zou leiden van kwaad tot erger. Tijdens de wedstrijd vindt de scheids het ook nodig om provocerende opmerkingen te maken naar de spelers van de posthoorn. Ik was hier zelf getuige van en het is niet verzonnen of aangedikt.Zonder verder in details te treden ( zoveel wil ik niet schrijven ) wil ik de lezers deze quote niet onthouden:Scheidsrechter :'' wat ben jij een zielig mannetje ''Heining:'' ik vind jou ook een zielig mannetje''Scheidsrechter:'' dan krijg jij geel ''Gewoon te gek voor woorden dat een scheids dit soort dingen zegt.Verder met de 2e helft.We beginnen furieus en geven geen meter meer weg. De intenties zijn duidelijk vechten voor wat we waard zijn en dat hebben we zeker gedaan.De meern komt er niet meer uit en we spelen praktisch op hun helft. Behoudens een aantal lange ballen en waar 1 spits , het moet gezegd worden het ons aardig moeilijk maakt is het posthoorn dat de klok slaat.de scheids gaat nog steeds vrolijk door en de posthoorn begint zich verbaal steeds meer te misdragen.Ergens in de 80e minuut valt de verdiende 2-2 , wat er dan gebeurt is onbegrijpelijk en onacceptabel.Er zat blijkbaar zoveel frustratie in dat doelpunt dat iemand het nodig vond om zijn l*l onder zijn broek vandaan te halen en daar geloof ik nog wat verbaal aan toe te voegen ( het incident is mij ontgaan dus ik weet het niet precies )Deze wordt terecht met een rode kaart naar de kant gestuurd. Na weer gemekker moet Berry bij de scheids komen die dit niet doorheeft. Waarop Bas zegt:'' Berry de scheids wil met je beppen'' deze maakt daar natuurlijk weer een eigen interpretatie van en vertstaat i.p.v. beppen beffen en zo kon ook Bas met rood vertrekken. Dus voor dat de aftrap was genomen stonden we ineens met 9 man.Waar in de eerste helft al duidelijk was dat deze jongens super kunnen tikken werd het bijna een onmogelijke taak om geen doelpunten tegen te krijgen. Ook na 90 minuten stond het nog 2-2 dieeeeeeeeeeeeeep in de blessure tijd ( welke volgens de scheids ook oploopt als je de bal in de moed der wanhoop over de zijlijn rost en de tegenstander deze moet halen ) Lopen we door een mooi doelpunt van de nummer 4 toch tegen de 3-2 aan. Hierna interesseert niemand zich meer en we geven de 4-2 kado.Eindconclusie:De posthoorn heeft zich vandaag van zijn slechtste kant laten zien en we hebben ons schandalig gedragen.Nu ik dit zo schrijf realiseer ik me dat ik ook wel een aandeel hierin heb net als veel van mijn teamgenoten.Maar we blijven wel mensen als je zo wordt geprovoceerd dan bereik je op gegeven moment een punt dat je je mond niet meer kunt houden. De scheidsrechter is compleet incapabel en heeft totaal geen gevoel voor een wedstrijd.De man is een schande voor de club net zoals wij dat vandaag ook waren.Wel wilde de scheids in de bestuurskamer nog even meegeven dat hij ons vandaag had opgevoed :S Waarbij ik mij afvraag welke opvoeding hij heeft genoten met zijn autoritaire gedrag.Ik weet zeker dat wij deze wedstrijd zonder dit debiele gedrag nooit hadden verloren en dat de meern door het oog van de naald is gekropen.Verder wil ik als leider mijn excuses aanbieden aan de meern 7 , die hier ook niet op zitten te wachten en hier ook geen blaam treft.En bedank ik namens Bas de scheids voor de rekening die hij van de KNVB krijgt voor het woord beppen!Sjoerd M.v.g. De trainerT
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vv-deposthoorn3.actieforum.com
 
De meern - de posthoorn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Posthoorn 3- Eemdijk 8
» Huizen9 (Nu 8!) - Bloemenkwartier 4
» Posthoorn 3 - NVC 3 29-11-08

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2010/2011 :: Wedstrijdverslagen-
Ga naar: