De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 Posthoorn- Eemnes

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn- Eemnes Empty
190909
BerichtPosthoorn- Eemnes

Wat werden we toch verwent door de KNVB. Voor een tweede keer op rij mochten we een thuiswedstrijd afwerken.
Dit keer stond de formatie uit Eemnes op het programma. Vorig jaar was dit een absolute topper geweest maar gezien dit een heel nieuw elftal is, was hier op voorhand weinig over te zeggen.
Over de relatie tussen beide clubs kan ik een lang over uitweiden maar doe ik niet. De lezers weten wel hoe de vork in de steel zit en voor die ene nieuwsgierige lezer die geen idee heeft waarover het gaat, verwijs ik graag door naar het westrijdverslag van vorig jaar.
Zelf ben ik iemand met een redelijk lang lontje. De mensen die mij kennen weten dat ik ook niet zo snel boos ben. Toch ben ik, net zoals mijn teamgenoten, behoorlijk gemotiveerd als Eemnes op het programma staat. Gemotiveerd zijn we altijd, maar in sommige wedstrijden wil je gewoon het beste van jezelf naar boven halen. Ondanks een nieuw team blijft het toch een club met een voor de Posthoorn wat wrange bijsmaak.

Het was aan scheidsrechter Maarten de taak om deze beladen wedstrijd in goede banen te leiden.
Ook over Maarten kan ik lang uitweiden, maar dat doe ik ook niet.
Coach en speler Sjoerd had een aantal kleine wijziging aangepast in het elftal ten opzichte van vorige week. Gezien een aantal afwezige en dat sommige mensen zich liever wilde sparen voor een hardloopevenement een hele puzzel voor onze coach.
De grootste verandering was dat Jan van Delft het doel verdedigde en we hadden de beschikking over de gebroeders Heining.
Leuk detail is dat de jongste van de twee zich inmiddels vriend van de show mag noemen want hij is inmiddels de speler met de meeste invalbeurten bij Posthoorn drie.
We begonnen goed aan de wedstrijd ( volgens mij schrijf ik dat elke week). Eemnes zakte meteen terug op eigen helft zodat we naar hartelust konden opbouwen en tikken. Hoewel we dit regelmatig oefenen op de training lijkt het in een wedstrijd in een keer heel moeilijk. Ondanks het goede tikwerk werd er te vaak de moeilijke oplossing gezocht zodat er weinig kansen werden gecreeerd. Gelukkig speelde Eemnes heel slap zodat ze geen gevaar vormden voor de goedstaande verdediging.
De kansen kwamen mondjesmaat en het was Mike die uit een corner van onze ''vriend van de show'' geheel terecht de 1-0 liet aantekenen. Toen dat moment bereikt werd leek het wel of we al gingen voetballen met de winst op zak.Het nadeel van ons wil nog wel eens zijn dat we het niveau gaan aanmeten van de tegenstander. We speelden dan ook passieloos en zonder strijd.
Het tikken bleef maar daarbij ook de lange bal die voor geen enkel gevaar zorgde en vaak de te moeilijke oplossing.
Na een speech van Sjoerd in de rust begonnen we aan de tweede helft waar we de eerste zijn geeindigd. Eemnes begon wat druk te zetten en zorgde met een aantal vrije trappen nog behoorlijk wat voor gevaar. De posthoorn was beter maar sprong slecht met de kansen om. En ja, dan krijg je een moment dat de tegenstander een kans ruikt. De marge was tenslotte maar 1 doelpunt en het blijkt maar weer dat je als verdediging geen fout kan permiteren. Na slecht uitverdedigen werd dan ook de 1-1 bereikt. Compleet aan onzelf te danken want Eemnes had absoluut geen aanspraak op 1 of meerdere punten.
En als een slag bij heldere hemel kunnen we dan in één keer wél druk zetten. De druk was er wel, er werd beter en logischer getikt maar nog steeds sprong men slordig met de kansen om. Gevaar van Eemnes is er nauwlijks geweest maar ook Posthoorn kon de klap niet meer te boven komen waardoor de wedstrijd in 1-1 eindigden wat in de ogen van de verslagschrijven als een verliespartij voelt.
Het heeft me grote moeite gekost me op te laden om dit verslag te schrijven.Puur gezien het feit dat we volkomen onterecht verloren hebben en dit helemaal aan onszelf te danken hebben. Het lijkt of wel of er mensen zijn die het ook wel best vinden.
In mijn ogen is er dan ook niemand die de titel Man of the match verdient. Maar ja, het blijft een democratische beslissing en laat de winnaar van deze inmiddels legendarische bokal ook helemaal aan de lezers van dit verslag over.

Heren, ik hoop volgende week zaterdag op een grote Posthoorn drie show. Aangezien we tegen Nieuwland moeten en ik wel in mijn supermarkt gewoon boodschappen wil blijven doen wil ik 110% inzet.
Tot dinsdag.
Hugo'o
Terug naar boven Ga naar beneden
Deel dit bericht op: reddit

Posthoorn- Eemnes :: Commentaren

martijndoornbos
Re: Posthoorn- Eemnes
Bericht ma sep 21, 2009 6:40 am van martijndoornbos
Tja, wat moet ik ervan zeggen. Heb een raar gevoel over gehouden aan deze pot. We waren beter, niet vreselijk veel kansen maar een gelijkspel is toch een verlies !!
Ik zou totaal niemand kunnen noemen als motm, niemand sprong eruit, positief bedoel ik dan. Ik sluit me er bij aan.

zaterdag weer een mogelijkheid. Nu met zijn allen er weer boven op, geen hardloopevenementen meer enzo, gewoon 3 punten bij elkaar spelen.
Mark
Re: Posthoorn- Eemnes
Bericht ma sep 21, 2009 8:10 am van Mark
Lieve Huug,

Ik vond het vandaag moeilijk om de site te openen om het verslag te gaan lezen. Om nog een keer de teleurstelling mee te maken van afgelopen zaterdag. Voor mij gevoel hadden we moeten winnen en hebben we nagelaten. Ik hoop dat we dit gevoel kunnen omzetten in een positief resultaat voor de rest van het seizoen.

Ik zal verder niet uitwijden over de wedstrijd en vond de samenvatting zeer net. Wel wil ik een positief punt eruit halen en toevoegen. Ik vond de mentaliteit onderling (geen gezeik en gezeur) super. We kunnen en moeten beter. Na de wedstrijd mag je dat best tegen elkaar zeggen en accepteren maar in de wedstrijd deden we dit zeer netjes.

Huug weer bedankt.
Re: Posthoorn- Eemnes
Bericht  van Gesponsorde inhoud
 

Posthoorn- Eemnes

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Eemdijk- posthoorn 3
» VVZA-POSTHOORN
» Batavia- De Posthoorn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2009/2010 :: Wedstrijdverslagen-
Ga naar: