De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 Posthoorn houdt de druk op de concurrenten

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn houdt de druk op de concurrenten Empty
031009
BerichtPosthoorn houdt de druk op de concurrenten

Door een 5-1 overwinning op TOV mag de Posthoorn zich wederom een week lang koploper noemen in de 6e klas reserve. Na een wervelend show tegen Nieuwland, werd ook thuis Tov opzij gezet. "Op wilskracht en motivatie hebben we deze wedstrijd naar ons toegetrokken'' aldus de tevreden speler/coach Sjoerd Beerten.

Het begin van de Posthoorn was dat zoals we in inmiddels gewent zijn. Goed combinatiespel en op zoek naar de vrije man. Hoewel dat achterin geen problemen opleverde werd er op het middenveld en in de aanvalslinie vaak de bal verloren. Tov verdedigde goed en het bleek al snel dat zij naar Amersfoort waren gekomen om de 3 punten mee naar Baarn te nemen.
Echter was het een fout van de keeper van Tov en de allertheid van Marten die de stand op 1-0 bracht. Gezien het wedstrijdbeeld ook niet meer dan terecht. Tov liet zich niet van de wijs brengen en bleef de druk naar voren zetten.Het middenveld van de Posthoorn liet zich te weining zien waardoor de aanvallers van Tov naar hartelust de aanval op konden zetten.
Door verkeerd uitverdedigen kwam de bal bij een aanvaller van Tov die de bal randje 16 achter onze keeper Ronald wist te krijgen. Posthoorn herpakte zichzelf en de formatie uit Baarn heeft niet lang van het doelpunt mogen genieten want het was Dennis Veenvliet die de bal met een mooi schot in de kruising werkte. Met deze stand gingen we dan ook de rust in.

Al snel in de tweede helft speelde Tov zoals de Posthoorn graag wilde spelen. Druk op de man zodat we geen ruimte kregen om op te bouwen. Alle ballen werden dan ook naar voren geschoten zodat er een soort kick en rush voetbal ontstond. Het was pompen of verzuipen zeg maar en de 2-2 hing in de lucht. Enigzins tegen de verhouding in was het een mooie counter van de posthoorn waarin Dennis Veenvliet met het hoofd de 3-1 liet aantekenen.
Het verzet was gebroken. Tov wilde wel maar het ontbrak ze aan doorzettingsvermogen. Waar de posthoorn streed voor elke verloren bal, ging dat bij de oranje zwarte formatie wel eens verkeerd. De enkele uitbraken van Tov waaren niet noemenswaardig omdat het ze simpelweg ontbrak aan ondersteuning. De posthoorn speelde echter wel als een collectief en breide de stand ook uit door doelpunten van Marten en Dennis naar 4-1 en 5-1. Het koningskoppel was definitief geboren. Tov geloofde het allemaal wel en na 90 minuten floot de goedfluitende Maarten ook af.
De man of the match laat ik helemaal aan de lezers van het verslag over. In de wandelgangen heb ik de naam van Roy gehoord en ik sluit me daar volledig bij aan.
Mocht Roy deze titel een week lang zich weten te binden betekend dat nog geen speler het heeft weten te presteren om de titel twee keer op rij te winnen.. Maar ik wil bij niemand druk op de schouders leggen ...
Volgende week staat de topper tegen Cobu Boys op het programma waarin we echt moeten laten zien wat we waard zijn.

Heren, tot dan.
Gr Hugo'o
Terug naar boven Ga naar beneden
Deel dit bericht op: reddit

Posthoorn houdt de druk op de concurrenten :: Commentaren

martijndoornbos
Re: Posthoorn houdt de druk op de concurrenten
Bericht za okt 03, 2009 4:23 pm van martijndoornbos
Goed verslag weer hugo !!! Knap dat je zo snel na de wedstrijd toch weer zo een knappe analyse kan brengen, niks aan gelogen en objectief geschreven.

Ik weet niet zo goed wie ik als motm naar voren zou willen schuiven. Maar als ik een motsh (man of the second half) zou moeten noemen zou ik voor Richard gaan. Aanvallend deze week een minimale inbreng maar daarentegen verdedigend was ie top, kroop voor elke bal die de spits in de voeten vroeg, maakte het de overigens goede spits zo ontzettend lastig. Knap gebald 2de helft rich, hou vast !!!
Vermelden waard is ook wederom weer de goede prestatie van Marten en Dennis, allebei weer een aantal kansen gemist maar gezien we als team zo veel kansen weten te creëren hebben ze er wederom allebei 2 op hun naam weten te schrijven, goed werk.
Maar het is mooi om te zien hoe moeilijk het om een echte duidelijk motm aan te wijzen, laat alleen maar zien dat we allemaal goed bezig zijn, LEKKER HOOR !!!

verheug me al weer op as zaterdag, Martijn
Sjoerd
Re: Posthoorn houdt de druk op de concurrenten
Bericht za okt 03, 2009 5:11 pm van Sjoerd
Mooi verslag huug! Had het zelf niet beter kunnen verwoorden. We zijn blij met de 3 punten tegen een geduchte tegenstander. TOV bedankt voor een sportieve middag! afro
Bas
Re: Posthoorn houdt de druk op de concurrenten
Bericht za okt 03, 2009 8:32 pm van Bas
Prima verslag Huug, moet je wat mee gaan doen...

Roy als Man of the Match ben ik het helemaal mee eens...wat heb ik vandaag weer van deze dribbelaar genoten! Op zich ook een logische keuze, het zou raar zijn geweest als iemand op de rechterflank deze eer gekregen had...de bal is hier volgens mij namelijk maar weinig geweest. Daarom stel ik voor dat we dinsdag tijdens de training gaan oefenen op een tikkie naar rechts zodat het spel nog beter verdeeld wordt en de mannen op rechts een eerlijke kans krijgen voor Man of the Match.

Ik ben benieuwd of Roy zijn Man of the Match komende zaterdag kan voortzetten, ik zal er namelijk allen aan doen om deze titel mijn kant op te laten komen;)

Tot dinsdag.
legend
de legends of the posthoorn
Bericht zo okt 04, 2009 8:24 pm van legend
ja daar ben ik ook eff,mijn man of the match is toch ook wel richard.roy heeft ook een klasse wedstrijd gespeeld dus was het wel eff moeilijk voor me om te kiezen Laughing en hugo ga zo door met die verslagen, zo snel die jongen Very Happy.
ik ga nu maar zelf proberen om voor de tweede keer de titel in de wacht te slepen.laten we dinsdag lekker gaan trainen met zen alle ook als het regent,want ik merk als er wat water uit de hemel valt dat er gelijk wat minder mensen komen en dat vind ik jammer.gillian ik weet niet of ik je naam goed schrijf maar ik wou eff zeggen dat ik blij ben dat je bij de groep bent en dat je ook steeds beter gaat voetballen alleen de conditie nog een beetje opkrikken en dan is het goed.voor de rest wou ik jullie nog eff zeggen dat ik blij ben met de wereldse start van het seizoen en dat we nog maar lang zo door mogen gaan.

ik ben trots op jullie.[bikkels] cheers cheers cheers cheers cheers
legend
Re: Posthoorn houdt de druk op de concurrenten
Bericht ma okt 05, 2009 5:05 pm van legend
ben helaas zelf niet op de training morgen. mag van de fysio eff niet voetballen zaterdag ben ik er wel bij. dat mocht ook eigenlijk niet maar kan die wedstrijd niet aan men neus voorbij laten gaan.
royco
Re: Posthoorn houdt de druk op de concurrenten
Bericht ma okt 05, 2009 6:52 pm van royco
ik zal zorgen dat jullie zaterdag niet meer hoeven te kiezen ha ha
richard
Re: Posthoorn houdt de druk op de concurrenten
Bericht di okt 06, 2009 6:57 am van richard
Ik ben blij met de nominatie´s maar met zulke goede voetballers om je heen is het ook makkelijk verdedigen!
martijndoornbos
Re: Posthoorn houdt de druk op de concurrenten
Bericht di okt 06, 2009 11:53 am van martijndoornbos
richard schreef:
Ik ben blij met de nominatie´s maar met zulke goede voetballers om je heen is het ook makkelijk verdedigen!

Je verdiend het gewoon. Maar als je dan K.T speelt zeggen we het ook, goed ?
richard
Re: Posthoorn houdt de druk op de concurrenten
Bericht di okt 06, 2009 5:14 pm van richard
Graag!
Vaantje
Re: Posthoorn houdt de druk op de concurrenten
Bericht di okt 06, 2009 8:33 pm van Vaantje
Scoor je 3 doelpunten van de 5 ben je nog geen man of the match...

Wat moet je dan in hemelsnaam nog meer doen om die titel te krijgen? hahaha
Vaantje
Re: Posthoorn houdt de druk op de concurrenten
Bericht di okt 06, 2009 8:35 pm van Vaantje
Was leuk jullie weer eens te zien mannen, was weer erg gezellig en voelde weer als vanouds.
Sjoerd
Re: Posthoorn houdt de druk op de concurrenten
Bericht di okt 06, 2009 8:51 pm van Sjoerd
Vaantje schreef:
Was leuk jullie weer eens te zien mannen, was weer erg gezellig en voelde weer als vanouds.

He ouwe reus , vond het ook lache dat je er weer eens was. Het bier smaakte naar meer , niet te lang wachten dus lol!
martijndoornbos
Re: Posthoorn houdt de druk op de concurrenten
Bericht wo okt 07, 2009 7:42 am van martijndoornbos
Vaantje schreef:
Scoor je 3 doelpunten van de 5 ben je nog geen man of the match...

Wat moet je dan in hemelsnaam nog meer doen om die titel te krijgen? hahaha

Het is dan ook inmiddels erg gewoon geworden, dat ie er steeds een aantal inlegt !! Wink
legend
Re: Posthoorn houdt de druk op de concurrenten
Bericht do okt 08, 2009 9:14 pm van legend
moet er niet te veel aan wennen,want straks ga ik naast men schoenen lopen. lol! zaterdag maar weer de 3 punten pakken en hoe maakt me niet uit. Very Happy zie jullie gauw.
royco
Re: Posthoorn houdt de druk op de concurrenten
Bericht za okt 10, 2009 9:11 am van royco
wie neemt ervandaag het kratje bier mee Question
 

Posthoorn houdt de druk op de concurrenten

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Posthoorn 3 - NVC 3 29-11-08
» Posthoorn - NVC
» Spakenburg- Posthoorn 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2009/2010 :: Wedstrijdverslagen-
Ga naar: