De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 Posthoorn 3 - Eemdiek 7

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sjoerd
Admin
Sjoerd


Aantal berichten : 412
Registratiedatum : 30-11-08
Leeftijd : 44
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn 3 - Eemdiek 7 Empty
260410
BerichtPosthoorn 3 - Eemdiek 7

Zaterdag morgen 10.00, de wekker gaat!
Nog steeds als een kleine jongen kan ik uitkijken naar de zaterdag. 's middags lekker een potje ballen en daarna een biertje drinken met je maten.
Tipje mijnerzijds: neem je vrouw mee , hoef je ook niet op tijd naar huis Wink

Afgelopen zaterdag stond onze laatste thuiswedstrijd van het seizoen op het programma.
Tegenstander van de dag was Eemdijk 7.
De uitwedstrijd werd met 0-2 gewonnen , maar uit ervaring weten wij dat Eemdijk beschikt over een zeer stugge ploeg.
De Posthoorn heeft afgelopen seizoen prima gepresteerd in thuiswedstrijden.
Alleen de wedstrijd tegen Nieuwland ging ongelukkig en onterecht verloren.
Dit is het laatste seizoen dat we in ons legendarisch liverpool tenue mogen spelen. Na het vereeuwigen van dit fenomeen gingen we dus vol goede moed de wedstrijd in.

Waar de posthoorn meestal furieus uit de startblokken komt , ging dat deze week anders.
Met het fantastische weer en zicht op het terras , gingen we in een soort vakantie tempo voetballen. Er werd hier en daar lustig op los gewandeld en aanbieden werd als een doodzonde beschouwd.
Het bal tempo was te laag en we hadden moeite om openingen te creëren in de hechte defensie van eemdijk die eigenlijk altijd met 9 man achter de bal spelen. Bovendien liepen veel mensen een beetje uit positie waardoor er een beetje een vreemde wedstrijd ontstond.
Gelukkig had eemdijk vrede met de voorlopige 0-0 stand en maakte dan ook geen aanstalten om iets serieus te gaan ondernemen.

Na een goede actie van Magic Mike aan rechterkant kwam de bal strak voor bij Mark , die de bal onberispelijk inkopte.
Niks bijzonders zou je zo zeggen , doet ie elke week. Nou niet dus!
Mark kopt nooit. Mark en koppen is als Jut zonder Jul. Bassie zonder adriaan en ga nog maar even door.
Het enige kop doelpunt wat ik mij zo kan herinneren is een eigen doelpunt strak in het kruis uit bij de oranje formatie van TOV.
Na 20 minuten stond dan toch de 1-0 op het bord.
Persoonlijk verwachte ik eigenlijk dat we hierna wel door zouden drukken , maar helaas niets bleek minder waar zodat we met deze stand de rust ingingen.

Aan de coach om er in de rust weer een beetje leven in te blazen. Het is tenslotte de laatste thuiswedstrijd en de supporters willen natuurlijk ook waar voor hun geld.

Bij aanvang van de 2e helft lieten we zien dat we toch wel kunnen voetballen. Er was weer inzet en strijd te vinden op het veld. Zonder hoogstaand voetbal te spelen hebben we nog wel een aantal kleine mogelijkheden gehad. Maar deze werden helaas niet benut.
Al redelijk snel werd duidelijk dat het warme weer ook de groene formatie uit Eemdijk in zijn greep had. De bezoekers waren niet bij machten om het ons moeilijk te maken. Behoudens 1 schot op doel die de keeper goed pakte hebben we geen kansen weggegeven.
De logische eindstand van 1-0 werd dan ook na 90 minuten bereikt waarna de goed leidende scheidsrechter de wedstrijd beëindigde.

Het was zeker niet de beste wedstrijd van het seizoen. Maar ook de mindere wedstrijden moet je winnend afsluiten , en dat hebben we gedaan.

Onder het genot van een pilsje en het voortreffelijke weer hebben we de middag afgesloten en was de laatste thuiswedstrijd een feit.

Heren tot dinsdag!
De coach


Laatst aangepast door Sjoerd op ma apr 26, 2010 9:12 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vv-deposthoorn3.actieforum.com
Deel dit bericht op: reddit

Posthoorn 3 - Eemdiek 7 :: Commentaren

martijndoornbos
Re: Posthoorn 3 - Eemdiek 7
Bericht ma apr 26, 2010 1:38 pm van martijndoornbos
Leuk verslag Sjoerd !!!
Ik zag alleen op voetbal.nl dat het niet onze laatste thuis-wedstrijd is !!! 6 mei is ingelast tegen CJVV.
Een lekker potje zomeravond voetbal. Alleen jammer dat dan de bekerfinale is maar die gaat Ajax toch winnen.
Hugo'o
Re: Posthoorn 3 - Eemdiek 7
Bericht ma apr 26, 2010 5:26 pm van Hugo'o
Mooi verslag Sjoerd! Een fijne gedachte dat ik het bij uitzondering aan je over kan laten!
richard
Re: Posthoorn 3 - Eemdiek 7
Bericht ma apr 26, 2010 6:33 pm van richard
Hi Sjoerd!

lekker geschreven! zo zie je er maar dat er nog een cariere is voor Bassie na Bassie en Adriaan!
Sjoerd
Re: Posthoorn 3 - Eemdiek 7
Bericht ma apr 26, 2010 9:03 pm van Sjoerd
martijndoornbos schreef:
Leuk verslag Sjoerd !!!
Ik zag alleen op voetbal.nl dat het niet onze laatste thuis-wedstrijd is !!! 6 mei is ingelast tegen CJVV.
Een lekker potje zomeravond voetbal. Alleen jammer dat dan de bekerfinale is maar die gaat Ajax toch winnen.

Tja dat is bewonderenswaardig te noemen. De heren van CJVV hebben namelijk nog geen akkoord gegeven en ik kan me dus ook niet voorstellen dat hun wedstrijdsecretaris heeft overlegt :S
Mark
Re: Posthoorn 3 - Eemdiek 7
Bericht wo apr 28, 2010 5:51 pm van Mark
dronk jij als kleine jongen al bier met je maten na de wedstrijd? Bikkels daar in Soest :-)

donderdag 6 mei ben ik er en met Cor Strikt toernooi ook.
Re: Posthoorn 3 - Eemdiek 7
Bericht  van Gesponsorde inhoud
 

Posthoorn 3 - Eemdiek 7

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Posthoorn - NVC
» Posthoorn 3 - NVC 3 29-11-08
» Batavia- De Posthoorn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2009/2010 :: Wedstrijdverslagen-
Ga naar: