De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 Posthoorn 3- Vvza 2

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn 3- Vvza 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn 3- Vvza 2   Posthoorn 3- Vvza 2 Emptywo okt 13, 2010 12:11 pm

Heining schreef:
Ik sluit me hier volledig bij aan al hoop ik dat ik de volgende keer zelf weer wat meer kan brengen als ik van mijn pijntjes af ben.
Ook van mijn kant een groot compliment naar Allard die ook goed luisterd naar coaching en het ook positief ontvangt. Hier kan ikzelf en de rest nog een voorbeeld aan nemen. Wie nam ook al weer die corner die feilloos ingekopt werd trouwens? Razz

Hoe doe je trouwens zon plaatje onder je naam en onder je berigt?

Gegroet,

El Parmesano

Je kan een plaatje uploaden door bij 'Profile' te kijken en dan bij 'avatar' te kijken !!!
En het onderschrift vindt je bij 'profile' en 'onderschrift.....

groet, Martijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Heining

Heining


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 11-09-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn 3- Vvza 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn 3- Vvza 2   Posthoorn 3- Vvza 2 Emptydi okt 12, 2010 1:28 pm

Ik sluit me hier volledig bij aan al hoop ik dat ik de volgende keer zelf weer wat meer kan brengen als ik van mijn pijntjes af ben.
Ook van mijn kant een groot compliment naar Allard die ook goed luisterd naar coaching en het ook positief ontvangt. Hier kan ikzelf en de rest nog een voorbeeld aan nemen. Wie nam ook al weer die corner die feilloos ingekopt werd trouwens? Razz

Hoe doe je trouwens zon plaatje onder je naam en onder je berigt?

Gegroet,

El Parmesano
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.newyorkpizza.nl
AllardS

AllardS


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 14-05-10
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn 3- Vvza 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn 3- Vvza 2   Posthoorn 3- Vvza 2 Emptyma okt 11, 2010 2:38 pm

Heren,
Dank voor de mooie woorden. Ik sluit me voor de rest aan bij hetgeen jullie schrijven over Richard. Hij was de buffel op het veld afgelopen zaterdag en voor mij een zeer grote inspiratiebron!

Toch wil ik ook nog een groot compliment maken voor alle andere teamleden! Inzet en strijd was bij iedereen aanwezig!!

Tot dinsdag!
Terug naar boven Ga naar beneden
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn 3- Vvza 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn 3- Vvza 2   Posthoorn 3- Vvza 2 Emptyma okt 11, 2010 12:09 pm

Mijn stem gaat ook uit naar Richard. Ik stond de gehele wedstrijd achter hem en heb dus goed kunnen aanschouwen hoe hij het er de wedstrijd vanaf bracht.
Al sleurend, duwend, praatend. tacklelend (af en toe op Nigel de Jong-achtige wijze), al vallend. zwetend, scheldend, penalty pakkend, penalty scorend, de winnende goal makend en juichend ging ie over het veld.
Mede door zijn tomeloze inzet en uithoudingsvermogen (het hardlopen in Tjechie gaat zijn vruchten afwerpen) hebben wij 3 punten te pakken, al hebben we het zaterdag echt als team gedaan vond ik Richard toch opvallen.

Wel wil ik een eervolle vrmelding en een groot compliment uitbrengen aan het adres van onze nieuwe, maar inmiddels al niet meer weg te denken, aanwinst. En dan leg ik de nadruk op aanwinst, onze ALLARD. Na een paar weken wennen en proberen vond ik hem zaterdag erg goed spelen, naast zijn doelpunt vond ik hem vooral verdedigind erg sterk. Weet niet of dat bij iedereen opgevallen is.

groet, Martijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
richard

richard


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 47
Woonplaats : Hooglanderveen

Posthoorn 3- Vvza 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn 3- Vvza 2   Posthoorn 3- Vvza 2 Emptyma okt 11, 2010 10:02 am

Ik voel me vereerd!
Na die misser van mij alleen voor de keeper die opmerkingen op de voorhoede
mijn intimideren gedrag t.o.v. de bank van de tegenstander toch nog Man of the Match. Ik had zondag een wijnproeverij in Hilversum kon ook niets anders dan staan ( Spierpijn ) Kan niet wachten op dinsdag dan trappen we nog een lekker balletje!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn 3- Vvza 2 Empty
BerichtOnderwerp: Posthoorn 3- Vvza 2   Posthoorn 3- Vvza 2 Emptyzo okt 10, 2010 3:18 pm

Posthoorn 3. Ooit een ploeg die leuk meedeed bovenin de competitie, maar altijd net te kort kwam voor de eeuwige roem. Je kan het vergelijken met Joop Zoetemelk of Buzz Aldrin. Eeuwige nummer twee’s, al waren we als Posthoorn al blij als we dat haalde.
We hebben menig tegenstander het vuur aan de schenen gelegd en zou de titel ‘’reuzendoder’’ ons niet misstaan. Helaas lieten we het vaak liggen tegen de ploegen onder ons, zodat we aan het eind van de rit wederom met lege handen stonden.

Dit seizoen is echter een ander verhaal en sinds de geschiedenis van het derde elftal hebben we nooit zo’n slechte seizoensstart gehad. 3 gespeeld 3 verloren. Ik hoef er niet te lang over uit te wijden maar het is Posthoorn 3 onwaardig. Vandaag een nieuwe ronde met nieuwe kansen tegen de Zeehelden van Vvza.

De Posthoorn begon eindelijk een keer goed aan de wedstrijd. Met gelegenheidsspits Berry werd meteen na de aftrap de weg naar het vijandelijke doel bewandeld en zette we de tegenstander gelijk vast op eigen helft. Met goed combinatiespel probeerde we de tegenstander te verassen.
En dat lukte aardig moet ik zeggen want binnen 5 minuten werd de 1-0 bereikt. Het was een inworp vanaf links op de helft van vvza die Dennis bereikte. Vervolgens kwam de bal bij Berry die op zijn gemak ( althans, zo zag het eruit) door de verdediging wandelde en schuin voor het goal de keeper passeerde. Het gaf ons genoeg vertrouwen om deze wedstrijd winnend af te sluiten.
Vvza was natuurlijk niet voor de gezelligheid langsgekomen en het antwoord liet dan ook niet lang op zicht wachten. Met een snelle aanval werd 2 minuten na het eerste doelpunt de gelijkmaker aangetekend. De bal op links werd niet tijdig onderschept zodat deze makkelijk voorgegeven kon worden. Bij de tweede paal stond de opgekomen middenvelder helemaal vrij om de bal in te koppen.
Na deze twee hoogtepunten bleef de wedstrijd op een vrij gelijkwaardig niveau waarin beide teams niet voor elkaar onderdeden. Tot grote kansen leidde het echter niet meer en werden aanvallen van beide kanten zorgvuldig en tijdig afgeslagen.
Toch was het de Posthoorn dat weer eens tegen een achterstand zou aankijken. Een corner voor de zwart-witte formatie kwam wederom met wat geluk voor de voeten van een aanvaller die de bal achter onze keeper Ronald wist te krijgen.


Het antwoord moest weer van onze kant komen. Waar we in de eerste wedstrijden wel eens faalde met coachen ging het deze keer wel goed. Er werd goed gepraat en vooral met een positieve inzet werd er voor elkaar gestreden. Ballen gingen nog steeds wel eens mis maar nu werd geprobeerd de fout te herstellen. Posthoorn ging op zoek naar de gelijkmaker en hoewel het er lang naar uitzag dat we met een achterstand aan de thee zouden moeten was het Richard, onze verdediger die graag op het middenveld vertoefd, die oog in oog met de keeper kwam te staan. Hoewel hij koel en beheerst oogt en de hoek voor het uitkiezen had, belande de bal op de paal. We lieten ons niet uit het veld slaan en met druk blijven zetten kwamen we steeds dichter het doel van de tegenstander.
Een van de acties werd beloond met een corner. Niet ons sterkste wapenfeit maar deze keer werd de bal goed ingekopt door Allard die goed voor zijn man kwam en voor de tweede keer in twee wedstrijden het net wist te vinden. Zonder te overdrijven zou Allard, verdedigende middenvelder, makkelijk in het rijtje passen van
Andrea Pirlo, Xabi Alonso of Mark van Bommel.
Het is maar even dat ik een beeld schep van zijn kwaliteiten.
geheel terecht werd dan ook de gelijkmaker gemaakt en konden we met een goed gevoel op een goede afloop richting de thee.


De tweede helft was eigenlijk een kopie van de eerste. We probeerden Vvza vast te zetten op hun eigen helft waar zij op hun beurt met hun snelle spitsen en opkomende middenvelders voor gevaar wilden zorgen. Gelukkig bleef het goed staan bij de Posthoorn en lieten we de bal veel meer het werk doen dan de eerste helft. Wellicht omdat onze condities weer op de proef werd gesteld maar er werd minder gelopen en beter getikt. Toch waren de 100% kansen op 1 hand te tellen en gelukkig was dit van beide kanten zo. Met de druk op de helft van vvza kon een doelpunt natuurlijk niet lang uitblijven. Richard ( onze verdediger die zijn kans rook ) werd vastgepakt in de beruchte 16. De bal was niet eens in de buurt en als we aan judo hadden gedaan was dit een loepzuiver ipon. De goedfluitende scheidrechter Mario ( de broer van Luigi) legde de bal dan ook geheel terecht op de stip. Hoewel het een ongeschreven regel is dat degene die onderuit gehaald wordt nooit de strafschop zelf moet nemen, lapte Richard dit aan zijn laars en hij wilde maar al te graag zijn eerdere bal op paal revancheren. Koel en beheerst schoot hij de bal binnenkant paal in en het was de Posthoorn die wederom de leiding nam.
Het initiatief werd maar al te graag overgenomen door Vvza. De bezoekers werden gevaarlijker en de Posthoorn had steeds meer moeite om het dreigende gevaar aan banden te leggen.
Gelukkig konden we met hangen en wurgen stand houden en met een aantal afstandschoten en een tweetal corners zou Vvza niet dichterbij het doel komen, zodat we voor het eerst in vier wedstrijden een overwinning behaalde. Het werd dan ook gevierd alsof we kampioen waren geworden..


Voor de titel ’’ Parel voor de Posthoorn ‘’ gaat mijn stem uit naar Richard. In mijn ogen is hij degene geweest die ons op moeilijke momenten erdoor heen heeft geholpen. Veel ballen heeft onderschept en ook nog eens heeft gescoord. Het teveel praten af en toe laten we maar even achterwege maar met nuttige overtredingen en goed opbouwen heeft hij een belangrijk aandeel gehad in de overwinning.

Heren, tot dinsdag ena voor de slappen zakken tot zaterdag

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Posthoorn 3- Vvza 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn 3- Vvza 2   Posthoorn 3- Vvza 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Posthoorn 3- Vvza 2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» VVZA-POSTHOORN
» vvza thuis
» Posthoorn 3 - NVC 3 29-11-08

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2010/2011 :: Wedstrijdverslagen-
Ga naar: