De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 Posthoorn - Batavia

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn - Batavia Empty
130909
BerichtPosthoorn - Batavia

Wat een druk werd er op onze tere schouders neergelegd vandaag. Niet alleen de eerste wedstrijd van het seizoen stond op het programma maar er waren nog nooit zoveel kritische blikken langs de zijlijn. Deze wedstrijd stond onder belangstelling van veel spelersvrouwen. Op initiatief van Richard werd er gehoor aan gegeven ( behalve door zijn eigen vrouw) en hoewel de dames zich bezighielden met verhalen over zwangerschap, kinderen en werk waren wij er heilig van overtuigd dat ze met de volle aandacht van het spel genoten.
Batavia is een oude bekende van vorig jaar waar we ook het seizoen tegen opende. We speelden een legendarische wedstrijd waar we 3-1 achterstonden maar met 3-4 van het veld afstapte. De thuiswedstrijd wonnen we vervolgens met 7-3.
Helaas bleek het niet om dezelfde jongens van vorig jaar te gaan en kregen dan ook een vrijwel nieuw team te zien waarvan sommige jongens niet zouden mistaan op een strandfeest in Hoek van Holland.

In de beginfase was er weinig te genieten. We werden onder druk gezet. Niet veel later werd een lange bal van achteren verlengd, zette een man vrij voor de keeper en binnen 6 minuten was het 0-1 voor de bezoekers. Ondanks de blijvende druk van te tegenstander herpakte we onszelf. Bleven tikken en creerden zo af en toe een kans. We hebben vaker achtergestaan en weten daar inmiddels mee om te gaan. Halverwege de eerste helft werd er in de 16 van Batavia een overtreding begaan waardoor we weer op gelijke hoogte konden komen. Richard wist goed met de druk om te gaan en bracht de stand op 1-1, wat tevens de ruststand betekende.
In deze rust werd besloten om 4-3-3 te gaan spelen en zo de druk wat op te voeren.
Het bleek een goede keus want al vrij snel werd na een mooie aanval de 2-1 bereikt. Batavia kon weinig uitrichten. Opbouw was er niet waardoor ze alleen maar lange ballen naar voren schoten. Maar toen was het moment dat de grote Dennis Veenvliet show kon beginnen. Dennis kreeg het op zijn heupen en vergrote de marge naar 3-1, 4-1 en tenslotte 5-1. Het ene doelpunt nog mooier dan de andere. Een buitenspeldoelpunt van Batavia bracht de stand nog even 5-2 maar Dennis zelf zorgde nog voor de 6-2 en uiteindelijk was het Mike die de eindstand op 7-2 wist te brengen.
De man of the match laat zich dan ook niet zo moeilijk raden. Met 4 doelpunten in 25 minuten gaat de titel naar Dennis Veenvliet.
Dennis gefeliciteerd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Deel dit bericht op: reddit

Posthoorn - Batavia :: Commentaren

martijndoornbos
Re: Posthoorn - Batavia
Bericht ma sep 14, 2009 6:29 am van martijndoornbos
Weer een heerlijk verslag, Huug. Kan alleen maar zeggen dat ik het er mee eens ben. Misschien nog 1 toevoeging; ik geloof dat Dennis ook nog de assist op Pau had bij de 2-1, maar dat bevestigt alleen maar de motm.
martijndoornbos
Re: Posthoorn - Batavia
Bericht ma sep 14, 2009 6:55 am van martijndoornbos
Ik heb het stukje wat ik hier in eerste instantie had staan verplaatst naar het kopje 'Intern'.
Voor allen van Posthoorn 3, lees het eventjes. Het gaat jullie allemaal aan!!

groetjes, Martijn


Laatst aangepast door martijndoornbos op ma sep 14, 2009 10:38 am; in totaal 1 keer bewerkt
Mark
Re: Posthoorn - Batavia
Bericht ma sep 14, 2009 8:39 am van Mark
Top Tinus,

Dit verdient ook credits. Ik vond je goed voetballen en de duels wel winnen. Je ging er wel voor dus dat vond ik zeer positief. Dat je van achter geduwd werd en daardoor Ronald moest ontwijken was mij ook opgevallen. Ik vind het iig een mooi streven en ga je er zeker aanhouden:-)
Mark
batavia
Bericht ma sep 14, 2009 8:41 am van Mark
lieve Hugo'o, wat een heerlijk verslag. Het is weer genieten op de maandagmorgen. Ik heb nu al weer zin om zaterdag op het veld te mogen schitteren.
Hugo'o
Re: Posthoorn - Batavia
Bericht ma sep 14, 2009 9:52 am van Hugo'o
Hulde Martijn. Wat mij betreft zand erover en lekker doorgaan.
martijndoornbos
Re: Posthoorn - Batavia
Bericht ma sep 14, 2009 10:40 am van martijndoornbos
Helaas jongen, lees net op KNVB dat de 7-2 net niet genoeg was voor de 1ste positie. Hees heeft met 7-1 gewonnen. We zullen nog een weekje geduld moeten hebben Very Happy
OvelevE
gefeliciteerd
Bericht ma sep 14, 2009 5:57 pm van OvelevE
boyz ik hoorde al dat jullie goede dingen hebben gedaan eesrte wedstrijd van t seizoen '09-'10 cheers

kampioensschapje dit jaar dan maar??? king

morgen zie ik jullie weer op de training, donderdag heb ik afspraak bij de fysio(defensie)
dan kijken we ff verder, wat er nu nog aan me knie moet gebeuren.
ik hoop dat t snel verholpen wordt, zo dat ik jullie weer kan joinen met soccer Cool

groet Arie afro
Re: Posthoorn - Batavia
Bericht  van Gesponsorde inhoud
 

Posthoorn - Batavia

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Batavia- De Posthoorn
» VVZA-POSTHOORN
» Posthoorn 3 - NVC 3 29-11-08

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2009/2010 :: Wedstrijdverslagen-
Ga naar: