De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 Posthoorn - Cobu Boys

Ga naar beneden 
+2
dennis
Hugo'o
6 plaatsers
AuteurBericht
royco

royco


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : amersfoort

Posthoorn - Cobu Boys Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn - Cobu Boys   Posthoorn - Cobu Boys Emptyza sep 04, 2010 9:54 am

het is mooi om te lezen hoe jullie bezig zijn met een voetballend elftal en ik moet zeggen dat het er goed uit zag vanaf de kant
het liefst zou ik deel willen nemen maar jammer genoeg kan dat nog niet
ik ben er mee bezig door een andere fisio te regelen die sjoerd me al heel lang aanprijst [ik ben een beetje eigenwijs]
ik kan helaas niet komen kijken maar ik wens jullie veel succes en probeer dat tikkie tikkie voetbal dat ging best goed zaterdag
tot dinsdag gr bouwboer
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark

Mark


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 08-12-08

Posthoorn - Cobu Boys Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn - Cobu Boys   Posthoorn - Cobu Boys Emptyvr sep 03, 2010 8:49 am

Wat een heerlijk verslag, kan hier echt van genieten.

Hopelijk zaterdag ook zo heerlijk gevoel na het lezen van zo verslag.


x
Terug naar boven Ga naar beneden
richard

richard


Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 47
Woonplaats : Hooglanderveen

Posthoorn - Cobu Boys Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn - Cobu Boys   Posthoorn - Cobu Boys Emptywo sep 01, 2010 7:17 pm

Blij dat ik toch nog een bijdrage aan het verslag heb kunnen leveren, door eerder dan Hugo aanwezig te zijn.
Hopelijk gebeurt dat nog een paar keer dit seizoen. Vond Mike en Mark goed! Maar Gillian de beste wedstrijd spelen ooit! Bas heeft er een concurrent bij!

succes zaterdag ik ben erbij tegen AH gaan we punten HAMSTEREN!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
martijndoornbos

martijndoornbos


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 02-12-08
Leeftijd : 45
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn - Cobu Boys Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn - Cobu Boys   Posthoorn - Cobu Boys Emptywo sep 01, 2010 12:34 pm

Das grappig, heb vanaf vanmorgen (toen ik het verslag had gelezen) zitten twijfelen tussen 2 personen. In opvolging van Dennis schrijf ik ze ook alle 2 maar op dan.
Naar mijn idee staken Dennis en Mark er net iets bovenuit. Ik vond Mark erg goede keuzes maken, in stappen op het juiste moment of juist niet, TOP GEDAAN. En Dennis bleef maar lopen en akties maken, niet alle akties waren gelukkig maar als je zo hard werkt voor het team en met succes dan ben je voor mij zeker een kanshebber voor MOTM.

En bedankt voor je stem Dennis.
gr Martijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nu.nl
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn - Cobu Boys Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn - Cobu Boys   Posthoorn - Cobu Boys Emptywo sep 01, 2010 10:29 am

Dank je Dennis, voor je 1/3e stem. Ik heb juist heel erg getwijfeld om jouw man of the match te maken. Vond je erg sterk en je speelde heel goed.
Onderschat jezelf dus niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
dennis

dennis


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 12-12-08

Posthoorn - Cobu Boys Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn - Cobu Boys   Posthoorn - Cobu Boys Emptywo sep 01, 2010 10:25 am

hugo je bent het nog niet verleerd zie ik Posthoorn - Cobu Boys Icon_biggrin mijn stem gaat uit naar 3pers hugo,martijn d ,en mike vond deze 3 heren net een beetje boven de rest uit steken. maar dat is mijn mening Posthoorn - Cobu Boys Icon_biggrin sjoerd de rol van trainerd en leider is je op het lijf geschreven Posthoorn - Cobu Boys Icon_cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Posthoorn - Cobu Boys Empty
BerichtOnderwerp: Posthoorn - Cobu Boys   Posthoorn - Cobu Boys Emptydi aug 31, 2010 8:50 pm

Graag wil ik mijn eerste verslag beginnen met het feit dat Richard eerder aanwezig was voor deze wedstrijd dan ik. Richard, hulde hiervoor!

Na bijna drie maanden stilstand staat het voetbalseizoen weer op het punt van beginnen.
De eerste trainingen zijn al een aantal weken aan de gang maar aan de looptrainingen werden haast geen gehoor gegeven dat de meeste van ons 1 of 2 veldtrainingen in de benen hadden zitten.
Conditioneel zou het dus een hele opgave worden om het bekerduel tegen Cobu Boys goed af te sluiten. Normaliter strijden we tegen de 30 plussers maar vandaag troffen we een stel twintigers, waarvan het leek of ze afgelopen zomer niet zijn wezen zuipen in Lloret maar massaal aan een looptraining hebben gedaan,zo zou later blijken.


De wedstrijd stond onder leiding van Luigi ( de broer van Mario ). Begonnen als mythe, uitgegroeid tot legende. Aan zijn oordeel zou niemand twijfelen dus het werd een eerlijke wedstrijd.
Hoewel we hadden warmgelopen in onze nieuwe inloopshirts, onze nieuwe voetbalshirtjes hadden gepast en onze nieuwe tassen hadden meegenomen begon de wedstrijd slecht voor de posthoorn.
We verloren de toss. Opzich geen probleem, ware het niet dat de zon heel erg laag stond en zo voor de Posthoorn een extra handicap zou blijken.
Toch begonnen we sterk aan de wedstrijd en ging deze gelijk op. Het was nog een beetje aftasten maar de instructies van coach/webmaster Sjoerd werden redelijk goed opgevolgd. Het resulteerde in wat kleine kansjes voor de thuisspelende ploeg en hoewel we erg last hadden van de laaghagende zon, waren we zeker niet de onderliggende partij. Helaas was het toch Cobu Boys die met een afstandschot de 0-1 noteerde. Het was een schot van buiten de 16 die Ronald niet zag aankomen en zo in de bovenhoek verdween. Gelukkig werd deze wedstrijd gezien als oefenwedstrijd zodat we ons niet druk maakten om de stand maar gewoon lekker wilden voetballen. Helaas kwam het niet echt lekker van de grond want al snel werd het 0-2. Conditioneel zaten een aantal van ons er al wel doorheen dat de middenvelders van Cobu Boys vrij spel hadden. Een hoge voorzet werd keurig breed gelegd en de opkomende man kon de bal in de hoek plaatsen, die de door de zon verblinde keeper, verschalkte. Gelukkig bleven we ons spel spelen en creëerden we steeds meer kansen. Het w as dan ook aan Mike om het eerste Posthoorn doelpunt van dit seizoen te maken. ( Mike, gefeliciteerd!)
Martijn gaf de bal voor van links, Mike nam aan, hield de bal goed vast , draaide om en scoorde.
In de eerste helft had de Posthoorn veel meer kansen dan de Coby Boys. Helaas hebben zij optimaal gebruik gemaakt van de laaghangende zon zodat we toch met een 1-2 achterstand gingen rusten.



Er werd goed gevoetbald, veel aanspeelmogelijkheden maar de oplossing werd te veel naar voren gezocht. Dat moest in de tweede helft anders vond coach/webmaster Sjoerd.

In de tweede helft gebeurde dat ook. Veel kansen werden niet gecreëerd maar er werd leuk gevoetbald en wel lieten de bal meer en meer het werk doen. De druk van de Posthoorn nam toe en Cobu Boys werd vast gezet op hun eigen helft. Na 15 minuten werd dan ook de 2-2 bereikt. Dennis en Mike bleven goed druk zetten op hun verdediging waardoor een pass van de keeper zo voor de voeten van Dennis belandde en de stand gelijk trok.
Helaas konden we van deze stand ook maar kort genieten. Een mooie aanval van Coby Boys kon het steeds moe-er ( ? moeier dan? )wordende posthoorn niet meer belopen en de stand werd 2-3 in het voordeel van de bezoekers. Hoewel de Posthoorn bleef strijden voor wat het waard was, de combinatie wilde maken zaten we er teveel doorheen dat na een counter het tenslotte 2-4 werd.
[/size]

Martijn verkleinde de marge tenslotte naar 3-4 met een wonderschone volley uit een corner maar de wedstrijd werd professioneel uitgespeeld door de Cobu boys dat zij met de drie punten weer vertrokken.

Ook dit seizoen is er na elke wedstrijd een ‘’man of the match. Iedereen mag zijn stem uitbrengen, de meeste stemmen wint. Mijn stem voor deze wedstrijd gaat uit ( ik vind het een lastige mensen!) gaat naar het collectief. Ik vind dat we erg goed hebben samengespeeld, positief gecoacht en altijd probeerde vrij te lopen. Als we iets meer conditie hebben, kunnen we mooie dingen laten zien.

Heren, tot zaterdag.

Gr, Hugo’o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Posthoorn - Cobu Boys Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posthoorn - Cobu Boys   Posthoorn - Cobu Boys Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Posthoorn - Cobu Boys
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cobu boys - Posthoorn
» Posthoorn 3 - NVC 3 29-11-08
» Posthoorn - NVC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2010/2011 :: Wedstrijdverslagen-
Ga naar: