De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Welkom bij de Posthoorn 3!
Registreer en een admin bekijkt of jij ook toegang krijgt
tot andere secties...
De posthoorn 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De posthoorn 3

Home of the brave!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
** WELKOM OP HET FORUM VAN POSTHOORN3... LEGENDS OF THE BOKKEDUINEN Wink **
** LAATSTE WEDSTRIJD: VVZA - POSTHOORN = 1-1 **
** VOLGENDE WEDSTRIJD: POSTHOORN - DE MEERN **
** DE POSTHOORN WORDT GESPONSORD DOOR www.raysautos.nl **
** DE TRAININGEN BEGINNEN OM 20:30 UUR **
Soortgelijke onderwerpen

 

 Cobu boys - Posthoorn

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hugo'o
Admin
Hugo'o


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 02-12-08
Woonplaats : Amersfoort

Cobu boys - Posthoorn Empty
101009
BerichtCobu boys - Posthoorn

De zomer is voorbij. De bomen verliezen hun bladeren, het wordt kouder en eerder donker.
De herfst heeft definitief zijn intrede gedaan. Het weer staat momenteel niet synoniem voor de vorm waarin we verkeren. Dan zou het nog hartje zomer zijn.
Echter was vandaag een belangrijke dag. Een dag dat de mannen zich gingen onderscheiden van de jongens. Cobu boy’s uit, altijd lastig. Momenteel genieten we van een eerste plek op de ranglijst. Het is moeilijk om daar te komen, echter moeilijker om daar te blijven. Coby boys is de enige ploeg die zich met een wedstrijd minder, ons voorbij kan streven. We zouden er dan ook alles aan doen om dat niet te laten gebeuren. Momenteel is het een wedstrijd op zich geworden wie de man of the match zou worden. Aan de motivatie zou het dus niet liggen.
Na een welverdiende vakantie was Paul weer terug om het middenveld te voorzien van zijn glans, maar ontbrak het helaas aan de verdedigende kwaliteiten van Richard ( de witte motor). Zeker gezien zijn sterke optreden van vorige week, een heel gemis.
Voor speler/coach Sjoerd was het weer een hele puzzel.
Het koningskoppel Dennis-Marten werd uit elkaar getrokken en waar zij goed zijn voor bijna 20 goals in 4 wedstrijden werd het vertrouwen aan Mike gegeven. Of hij de kroon of de hofnarmuts op zou mogen zetten, zou later blijken. Marten vervulde een rol als aanvallende middevelder en was de positie als voorstopper voor Mark .
Ook deze wedstrijd begonnen we sterk. We tikten goed en hoewel het wat moeizamer ging als de vorige weken werd wel steeds de vrije man gevonden. Cobu Boys had hierin nog geen antwoord op en kon ook geen vuist maken. Het was dan ook Mike die de 0-1 op zijn schoenen had maar wist het net nog niet te vinden en schoot over. Cobu Boy's kwam wat beter in de wedstrijd. Echter had er vooraf een tactische wissel in de achterhoede van de posthoorn plaatsgevonden zodat de angel uit de aanval van de cobu boy's gehaald zou worden.
Waarin posthoorn faalde wist cobu boy's uit de eerste aanval de 1-0 te maken. Het was niet eens een aanval. Het was de eerste keer dat ze bij het 16 meter gebied kwamen. Een afstandschot werd van richting veranderd, zette zo Ronald op het verkeerde been en een aanvaller van Cobu Boy's kon deze gemakkelijk intikken. Tegen de verhouding in maar we hebben vaker met 1-0 achter gestaan. Posthoorn bleef doordrukken.Waarin Cobu boy's de linies kort hield kwamen wij niet aan ons spel toe. Omschakeling van cobu boy's waren snel en gevaarlijk en waarin wij nog weleens het tempo laag hielden en zo de tegenstander alle tijd gaven om weer op positie te komen. Mochten we aan het opbouwen zijn hadden de cobu boy's wel eens een overtreding nodig en na een grove charge op Sjoerd kregen we dan ook een vrije trap op zo'n 20-25 meter van het goal. Martijn ging achter de bal staan en met een mooie trap om de muur werd ook geheel terecht de stand op gelijke hoogte gebracht.
Het spel golfde op en neer en we waren zeker niet de onderliggende partij.Achterin werd er goed gecommuniceerd en werd er zo weinig mogelijk ruimte weggegeven. Echter was vrouwe fortuna op vakantie of zo, maar bij ons was ze niet. Een klungelige bal werd door Martijn doorgekopt en met een halve omhaal door een speler van cobu boy's werd een doelpunt gemaakt van het niveau waarvan die er maar 1 in zijn leven zou maken. Weer een geluksdoelpunt maar we stonden wel weer achter. Posthoorn kreeg nog wel kansen, veel kansen ook maar het koppel Dennis-Mike was nog geen gelukkig leven beschoren en de kansen werden dan ook gemist zodat we met een 1-2 gingen rusten.
Zelf hadden we er nog alle vertrouwen in. Cobu Boy's maakte tenslotten 2 geluksdoelpunten en als wij de kansen wel zouden maken, zou de overwinning een feit zijn.
De tweede helft begonnen we dan ook waar we de eerste zijn geeindigd met veel druk naar voren. Cobu boy's bleef ook in de tweede helft de linies kort houden en bleef gevaarlijk via de uitbraak en zijkanten. Het moest een keer fout gaan met zo'n uitbraak en door simpel tikken doorliepen ze dan ook ons middenveld en de verdediging en randje buitenspel werd de 3-1 bereikt. Door achterin 1 op 1 te spelen en zo de druk naar voren te zetten resulteerde meer in gaten in de verdediginng van de posthoorn dan druk naar voren zodat ook snel de 4-1 een feit was. Aangezien Mike niet zijn gelukkigste dag in zijn carriere had en ook Marten niet op zijn plek stond werd er nog geopperd om Mike en Marten te wisselen ( en zo het koningskoppel weer in ere te herstellen) maar helaas werd er aan deze oproep geen gehoor gegeven en miste we zo om voorin voor enige gevaar te zorgen. Om de schade enigzins te beperken werd er gewoon weer gespeeld in de opstelling waarin we begonnen zijn. Hoewel de wedstrijd al gespeeld werd, kregen we nog een aantal kansen waarin Mike met een intikker deze keer wel het net wist te vinden en zorgden voor de 4-2. Overige wapenfeiten waren er niet en de aanvallen die werden opgezet zijn niet meer het vermelden waard.
Dan ben ik nu aangekomen bij de man of the match. Niet zomaar een titel. Een titel die je verdient door een uitzonderlijke prestatie. Als je boven jezelf uitgroeid in een wedstrijd of 90 minuten lang boven je niveau speelt. Helaas heb ik dat niemand zien doen vandaag zodat ik niemand kan aanwijzen. Ik laat het dan ook aan jullie over.
Wat me wel opviel is dat cobu boy's al veel eerder stoorde. We kregen achterin weinig tijd en ruimte en dat miste ik wel eens bij ons.
Ik sluit dan ook met een wijze raad: De aanval begint achterin en de verdediging voorin.
Heren, tot dinsdag.
Gr Hugo'o
Terug naar boven Ga naar beneden
Deel dit bericht op: reddit

Cobu boys - Posthoorn :: Commentaren

Mark
Re: Cobu boys - Posthoorn
Bericht ma okt 12, 2009 1:34 pm van Mark
Lieve Hugo'o,

Ik zag je na de wedstrijden balen als geen ander en dan toch zo'n positief verslag schrijven. Dat siert je enorm. Het lijkt me niet makkelijk om dan een verslag te schrijven hulde.

We hebben het collectief niet gehaald. (wat pijntjes) en misschien niet iedereen op de juiste plek maar dat is altijd achteraf. Laten we er wat van leren en er voor zorgen dat we vanaf nu elke wedstrijd winnen.
dennis
Re: Cobu boys - Posthoorn
Bericht ma okt 12, 2009 6:33 pm van dennis
ik sluit me daar voledig bij aan Very Happy .volgende week vliegdorp thuis dat betekend dus weer vlammen met zen alle.en geen domme punten verliezen Smile gegroet [the legend]
Re: Cobu boys - Posthoorn
Bericht  van Gesponsorde inhoud
 

Cobu boys - Posthoorn

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Posthoorn - Cobu Boys
» Posthoorn houdt de druk op de concurrenten
» Spakenburg- Posthoorn 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De posthoorn 3 :: Seizoen 2009/2010 :: Wedstrijdverslagen-
Ga naar: